dinsdag 26 maart 2024

May al your dreams come true!

 Hallo Allemaal,

Bij DCL vragen ze een kaart met veertjes. Na even zoeken vond ik oud, maar nog steeds heel mooi papier en malletjes met veertjes in mijn verzameling.



Gebruikte Materialen:

- 6410/0524 (ten mile)
- CR 1563 (mini slimline)
- CR 1373 (dromenvanger)
- COL 1358 (happy birthday)
- CS 0989 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- DCL 383 veertjes

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. 

Groetjes, Eri

19 opmerkingen:

  1. Mooi, de dromenvanger, die heb ik ook nog liggen. Mooi gecombineerd met het papier.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is mooi. Leuk hoe je de dromenvanger op de kaart verwerkt hebt. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Eri die dromenvanger....ligt hier ook klaar , weet niet of ik er aan toe kom !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met de dromenvanger. Laat de leuke dromen maar komen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de dromenvanger leuk die kleine veertjes en leuk het veertjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met veertjes en dromen vanger. Mooi papier ook is het al oud. Ik wel ook regelmatig met oud papier . Mooie tekst op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de droomvanger Eri.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt Eri. En het oude papier blijft leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die uitdaging zag ik ook. Wil ik ook nog aan meedoen! Je hebt een mooi kaartje gemaakt met die mooie droomvanger! Leuk gedaan! groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie dromenvanger heb je gemaakt Eri. Leuk is dat toch, winkelen in je eigen voorraad? Het ziet er weer top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met de dromenvanger, het mooie papier en de veertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een toffe dromenvanger staat er op je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart met de dromenvanger.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gave dromenvanger heb je gemaakt. Mooi papier en veertjes.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf! Doet me denken aan een kaart die ik eens iemand gaf die jaren in en IVF traject zat en eindelijk na jaren zwanger werd. Met de tekst Dromen komen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oja zo`n dromenvanger heel mooi Eri ook de kleurtjes heb je mooi bijelkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dromenvanger! Wat leuk.
    Prachtige kleuren en veertjes.
    Zekers mooi papier
    Meer kun je er niet van maken, gewoon prachtig. Blijf dromen..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je dromenvanger met veertjes is prachtig Eri!. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi deze dromenvanger Eri, ook de kleuren die je gekozen hebt zijn prachtig. Dankjewel voor de bijdrage aan de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri