zondag 3 maart 2024

Gefeliciteerd!!

Hallo Allemaal,

Afgelopen donderdag naar de KGHD in Den Bosch geweest, ik had mijn wagen volgeladen met mijn vriendinnen, wat heel gezellig was, we hebben wat af gekletst, en leuke dingen gekocht. Maar het leukste was dat ik een blogmaatje tegen het lijf liep, heel voorzichtig gevraagd of zij Miranda was, want ik ken haar alleen van een klein fotootje, en ze was het! Echt leuk om iemand in levende lijve te ontmoeten die je al langer kent via het blog. 

Vandaag is de Moeder van Margreet jarig, deze kranige dame viert haar 97ste verjaardag, en dat is zeker een kaartje waard.


Gebruikte Materialen:

- PK 9185 (welcome fall)
- PB 7059 (outdoor whispers)
MB 0194 (knipvel)
- LR 0813 touwframe)
- LR 0398 (blaadjes)
- LR 0697 (bloemen)
- LR 0815 (bloemen)
- LR 0794 (takje)
- KJ 1721, CS 1087 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- Hobby Veldmaat # bloemen op je kaart

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik waardeer het zeer.

Groetjes, Eri


22 opmerkingen:

  1. Een supermooie bloemrijke kaart voor de jarige mams van Margreet, leuk dat ze verrast word met kaarten!
    Gezellig dat jullie elkaar in het echie hebben gezien en gesproken, waardevolle contacten zijn dit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje voor de jarige moeder van Margreet, leuke kleuren en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een prachtige kaart voor de moeder van Margreet en wat leuk dat jullie Miranda hebben ontmoet, in levende lijve toch veel leuker om even te kletsen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie kaart!
    leuk om elkaar te herkennen...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Eri voor de moeder van Margreet.
    Leuk een blog maatje te ontmoeten.
    Ik was er ook.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las dat er veel naar de beurs in Den Bosch zijn geweest. Gezellig!
    Wat een prachtige kaart voor een dame die 98 wordt.
    Morgen wordt mijn moeder 92.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie heb je gemaakt voor de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn moeder was heel blij met je mooie kaart (helemaal uit België) en nogmaals hartelijk bedankt.
    Zó leuk dat je Miranda in het echt gezien hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ja je vroeg het echt heel voorzichtig Eri. Ik vond het superleuk om jullie te zien, ik zag meteen 3 blogdinnen in het echt! Dat maakt zo'n beursbezoek toch wel extra leuk, net of je bij een hele grote club hoort. Je felicitatie-kaart voor de jarige job is echt een plaatje, mooie gedekte kleuren en heel veel mooie bloemen. Die krijgt vast een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat jullie weer samen op stap geweest zijn.
    En altijd tof om iemand die je alleen maar van op foto, nu in het echt tegenkomt.
    Meestal herken je de mensen wel in het echt van op een fotootje. Ik heb er zo ook al vele ontmoet en ik was er telkens bonk op.
    Een mooie kaart voor Margreet haar moeder.
    De kleuren goed gekozen en prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk zo'n ontmoeting op een beurs. Ik hoop in april op de Art-Specialy in Nijkerk ook bloggers te ontmoeten.
    Je maakte een mooie kaart met hele mooie kleuren. Die krijgt vast een mooi plekje bij de moeder van Margreet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi warm kaartje voor de moeder van Margreet! Wat leuk dat je Miranda tegen kwam en haar herkende van dat kleine fotootje! Je zou bijna met naambordjes op een beurs gaan lopen dan hoef je het niet voorzichtig te vragen!
    Ik doe wel eens mee aan een hardloopevenement en dan staat mijn naam met zeer grote letters op mijn buik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je een decor gebruikt uit vroegere tijden! De lissen zijn een heel oude bloemsoort die vroeger veel bij mensen in de tuin stonden, net als begonia en geraniums, en de lichtblauwe sering. Nu zijn deze paars.
    Ook de kleuren doen denken aan vroeger. Kaartjes waren toen zeldzaam en eenvoudig. Je hebt het prachtig verwerkt in een mooie stijl. Klasse
    De jarige gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super kaart voor een 97 jarige!!
    En wat heerlijk zo'n dag in Den Bosch. Lekker bijkletsen, shoppen en dus Miranda tegengekomen. Leuk!!
    Fijne avond!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal die jarige dame blij zijn met je kaart. Heel mooi met die extra bloemen erbij. Ja het was heel leuk dat jij Miranda herkende op de beurs zo hebben we met ons blogmaatje ook eens een praatje kunnen maken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaart voor de jarige. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie kaart voor de moeder van Margreet gemaakt . Leuk plaatje. Het dp past er mooi bij. Fijn dat jullie een gezellige dag hadden op de beurs en blogdin Miranda tegen kwamen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief zeg dat je een kaart stuurde! En het is een heel mooie. Ik lees dat het zeer gewaardeerd werd.
    Leuk dat je Miranda tegen kwam op de beurs. Altijd zo leuk om de mensen in het echt te zien als je ze al een tijd volgt! Dat blogt toch anders he?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Eri,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kaart Eri. Mooi zo'n veld vol bloemen.
    En leuk dat je Miranda in het "echt" tegenkwam.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat 'n mooie kaart Eri, die zal goed ontvangen zijn! En fijn dat je een gezellige dag had met je wagen volgeladen met allemaal vriendinnen...😁 En dan in de drukte ook Miranda nog tegenkomen, dat moet je maar net treffen!
    Nog een fijne dag vandaag!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart en daar zal de jarige vast blij mee zijn. Altijd gezellig als je mensen in levende lijve ziet!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri