woensdag 27 maart 2024

Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Vandaag is Annemarie de jarige van dienst. Deze haasjes hebben al een paar mooie bloemen voor haar geplukt. Ik hoop dat de kaart inmiddels is aangekomen, en wens je een heel fijne dag toe.


                                                                  Gebruikte Materialen:

- PK 9186 (early spring)
- LR 0849 (bloem)
- LR 0850 (haasjes)
- LR 0650 (gras)
- SL-ES-STAMP304 (stempeltekst)

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri

19 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden ! mooie lentekaart
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief zijn deze haasje ze passen precies onder de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart , Eri
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verjaardagskaart Eri.
    Leuk met de haasjes
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zeker staat die geweldig leuke kaart hier!!
    Heel erg bedankt , schattig zijn die haasjes.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke konijntjes leuk de margrieten erbij, bij mij staan ze ook op het blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om de haasjes zo te gebruiken bij de grote bloemen, het is een superleuke kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je voor Annemarie gemaakt Eri....zo schattig met de konijntjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met hazen en lieveheersbeestjes!
    Een leuk blommetje er bij geeft aan dar de ontvanger ongeveer met Pasen jarig is.Ik mis nog een blij ei...😉
    Iedereen een fijne paashaas gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart voor Annemarie gemaakt. Leuk met deze haasjes. De grote daisys zijn erg mooi. Ik heb er onlangs ook nog edn kaart mee gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kaart voor de jarige Annemarie. Die haasjes zijn zó leuk. Hopen dat ze de mooie grote bloemen heel over hebben kunnen brengen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met deze schattige konijntjes kun je alleen maar een mooie kaart maken, heel leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met deze prachtige materialen.
    Super tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend zijn je haasjes met bloemen Eri! Heel leuk gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje is het en ik heb hem volgens mij bij Annemarie in de kast zien staan (op de foto dan, he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuke kaart met de lieve haasjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind die grote bloemen prachtig! Hele leuke kaart heb je ermee gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik sta hier duidelijk achter met reacties. Deze kaart vind ik erg schattig en mooi met die bloemen en papiertjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri