maandag 14 december 2020

Van Harte!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik alweer, want er is vandaag ook een jarige in blogland. Dit keer is Nicolette het feestvarken. Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel zelfgemaakte post.


Hier met het label.


Gebruikte Materialen:

- PK 9172 (frozen winter)
- MB 0189 (knipvel)
- LR 0688 (poes)
- LR 0689 (mand, wol)
- CR 1510 (banner)
- MFT (label)
- CS 1028, 1071 (minilabel, stempelteksten)

Dank je wel voor jullie berichtjes op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri




28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor de jarige Nicolette maakte je Eri.
    Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart voor de jarige Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor Nicolette, de tekstlabl is ook zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de jarige Nicolette.
    Leuke hobby details
    Ook mijn kaartje is naar haar toe gegaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart!! Die plaatjes kende ik nog niet. Ze zijn tof. Ik ben met de oude van Mattie aan de gang geweest maar die komen in het nieuwe jaar op mijn blog.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje is het geworden voor Nicolette, heel leuk alle bolletjes wol! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke teksten op het label.. Heel mooi gemaakt is deze kaart Met de leuke materialen.. IK ben er ook mee bezig geweest. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt.
    Mooi met alle handwerkspulletjes
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Eri, erg leuk zo met de handwerkspulletjes.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe creatie met al die spulletjes om te haken en breien. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor de jarige!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart die echt past bij de jarige Nicolette.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie, feestelijke kaart met al die handwerkspullen er op,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje voor Nicolette. Heel toepasselijk voor een creatieveling.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje heb je voor de verjaardag van Nicolette gemaakt Eri...hele mooie details erop en ook de tekst erop is super!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt voor Nicolette, heel leuk met deze spulletjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie verjaardags kaart Eri.
    Mooie details, papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en gezellige verjaardagskaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke handwerkkaart en leuke tekststempels ! Bedankt ook voor jouw superleuke kaart met de schattige Rudolph en mooie grote tekst! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel voor je leuke kaart. Hij is echt heel mooi en zo leuk met al die stansjes. Het label is een leuk detail.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart zeg! Ik vind je kleuren heel mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMGOSH Love this card! Love all the dies you've chosen, and the colors are so soft and beautiful!
    Wish you a joyful merry x-mas! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze doet me denken aan mijn breitijd dat was nog voor mijn kaartentijdperk. Heel leuk gedaan met die mand vol wol, is hier zeker ook nog te vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri