donderdag 24 december 2020

Kerstgroetjes!

Hallo Allemaal,

Met deze donderdag net voor de kerst hebben we er bijna weer een jaar "donderdag kerstkaartendag" opzitten.  Op een paar donderdagen na heb ik het toch goed vol kunnen houden. 

Met deze kaart wil ik iedereen Fijne Kerstdagen toewensen! Maak het gezellig met elkaar, maar blijf voorzichtig!


Gebruikte Materialen:

- PK 9164 (winter days)
- COL 1476 (rendier, kerst)
- CS 1066 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

52 WTC  # week 52

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri

 

27 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt en het rendiertje straalt gewoon op je kaart
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dat Rudolph-hoofdje. Ja, met zijn rood neusje blijft hij mijn favoriet! Fijne Kerst, Eri ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri.
    Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Eri. Die Rudolph is zo lief!!
    Fijne kerstdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met het schattige rendier! Leuke indeling van de kaart.
    Fijne dagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje en ik heb het ook bijna volgehouden om elke donderdag een kaartje te plaatsen.
    Fijne dagen!
    Lieve groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje, Eri. Mooi papier heb je ook gebruikt!
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC!
    Mooie dagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de materialen weer allemaal mooi bij elkaar gezocht. Top kaart. Fijne Kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met het mooie papier Eri.
    Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is weer een topkaart geworden, prachtig gedaan.
    Het komende jaar ga ik ook proberen om elke week mee te doen, ik vind het zo'n geweldig leuk concept.
    Ik wens je fijne Kerstdagen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt leuk om mee te doen met 52 Weeks, door mijn operatie heb ik een aantal weken moeten overslaan, maar toch ruim 70 kaarten gemaakt.
    Jij maakte ook weer een gezellige kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kerstkaart met die lieve Rudolph in de hoofdrol Eri. Hele fijne knusse kerstdagen gewenst en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart, met de leuke sketch.
    Rudolph is ook aanwezig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kerstkaartje Eri en ja jij hebt het zeker goed vol gehouden met je kerstkaarten donderdag, dat kan ik absoluut niet zeggen whaha, maar het kwam gelukkig evengoed op zijn pootjes terecht! Hele fijne dagen en lieve kerstgroetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi feestelijk kaartje met fijne kleuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel leuk kaartje met die stroken achter het plaatje! Dat vind ik zo leuk! Wil dat ook altijd nog een keertje doen! Fijn dat je nog meedoet met 52WTC. Nog 1 weekje en dan is het jaar vol! Voor jullie ook fijne dagen, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kerstkaart Eri , elke week heb jij er weer
    eentje gemaakt , bedankt voor je 52e deelname :-)
    Fijne Feestdagen gewenst van Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker een leuke stok achter de deur het mooi blog van iedere week een kerstkaart. Het bevalt mij ook prima. Jij hebt ook een hele mooie kerstkaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk met Rudolf erop !!!
    groeten Ineke
    Fijne dagen !
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke kaart heb je gemaakt.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart Eri!
    Fijne kerstdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kerstkaart en ja jij hebt het goed volgehouden beter dan mij maar ik zat ook behoorlijk in de lappenmand maar het is goedgekomen en de meesten hebben een zelfgemaakt kaartje gekregen.
    Fijne dagen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje met Rudolf en die mooie tekst.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kaart met je knappe rudolf Eri.
    Hele fijne feestdagen en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri