zondag 27 december 2020

Ik denk aan jou!

Hallo Allemaal,

Altijd zijn er wel mensen  die een "hart onder de riem" nodig hebben, al is het alleen maar door aan hen te denken. Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van de Egel, en wil hem dan ook mee laten doen met de challenge.


Gebruikte Materialen:

- Craft Sensations (mal)
- Distress inkt oxide ( picked rasberry, spiced marmalade, mustard seed)
- KJ 1727 (stempeltekst)
- CS 1058 (banners)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- De Egel # 111 sketch


Leuk jullie reacties op mijn vorige kaart, ze worden met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri


 

23 opmerkingen:

  1. Wat heb jij mooi met je oxide inkten zitten spelen, Eri! Prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de sketch.
    Helemaal iets anders, met inkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Het is het goede moment om er even bij stil te staan.kijk effe terug naar de afgelopen tijd...voor ieder zijn eigen invulling...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking van de sketch, Eri. Erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van deze kaart zal de ontvanger zeker opfleuren. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje mooie achtergrond leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Eri heel mooi alles verwerkt met de oxide inkten.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om zo’n troostrijk kaartje te ontvangen. Het is een mooierd Eri.
    Prachtige kleuren ook. Fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met een schitterende tekst.
    Een hele mooie uitwerking van de sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart om iemand te steunen!
    Mooie hoe je de sketch uitgewerkt hebt.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaart Eri. En zo leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, gaaf hoe je de sketch uitgewerkt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd lief om iemand een hart onder de riem te steken, zeker als je 't doet met zo'n mooie kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart en zo lief om iemand te laten weten dat je aan hem/haar denkt Eri. Mooie kleuren en leuk gebruik van de sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Eri....ik kan weer reageren....hoera!
    Mijn man heeft net zo lang gezocht tot hij het gevonden had....en het was ingewikkeld kan ik je wel vertellen! Ik zit nu in Micro Soft Edge en dan lukt het me wel om bij je te komen kijken en een reactie achter te laten. Ik heb zoveel moois van je voorbij zien komen en ik kon maar niet reageren....alleen als het bij 52wtc gelinkt was. Je laat een prachtig kaartje zien....en ook in je vorige posten heb ik veel moois gezien!
    Groetjes Diny


    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje. Het zal in deze periode zeker worden gewaardeerd dat je met een kaartje even aan hem/haar denkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Eri. Mooie kleuren combi. Leuke mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het doet altijd goed om dergelijke post te krijgen en ik spreek uit ervaring.
    Mooie kaart, die tekststempel is prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart zal zeker en vast een deugd doen om zo een kaartje te krijgen als steun.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig en fleurig kaartje, de ontvanger is er vast blij mee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jou kaart is mooi uitgevoerd, mooi me de verschillende kleuren inkt die je hebt gebruikt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri