donderdag 30 juli 2020

Merry Christmas!

Hallo Allemaal,

Het is weer gelukt om jullie vandaag een kerstkaart te laten zien, al wordt het er met het mooie weer, en de vakantie niet gemakkelijker op. Het is dan ook  een eenvoudige kaart geworden. 


Gebruikte Materialen:

- PK 9124 (rustic wood)
- COL 1339 (xmas)
- COL 1392 (vogels)
- 115633/0704 (ketting)
- CS 0980 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met:

52 WTC week 31

Dank je voor voor jullie bezoekje aan mijn blog, en de moeite die je neemt om een reactie achter te laten, dat wordt zeer gewaardeerd.

Groetjes, Eri






33 opmerkingen:

  1. Tis wel een heel mooi kaartje Eri, geniet van je vakantie.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met die schattige roodborstjes heeft je kaart niet veel meer nodig Eri, het is een leukerd. Mooi met het gouden sterretje en de gave tekst. Zijn de kleindochters er al? Geniet ervan en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke vogeltjes met deze schattige vogeltjes heb je niet meer nodig toch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart en de vogeltjes vind ik prachtig.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje Eri.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenvoudig? Voor mij niet hoor, ik vind hem heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart met deze leuke vogeltjes. Ze blijven leuk. Voor jou eenvoudig.... maar zo ziet het er niet uit. Het is weer een hele mooie kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij zit het maken van kaartjes ook op een laag pitje hoor Eri dat heb ik deze tijd van het jaar ook, geniet maar van je vakantie en lekker doen waar je zin in hebt! Deze vogeltjes blijven enig en ook heel mooi je ster aan het kettinkje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje en zo eenvoudig vind ik hem niet eigenlijk! Geniet maar lekker van het mooie weer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk met die roodborstjes erop !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik noem dit kaartje niet eenvoudig hoor, maar schattig met die lieve vogeltjes er op.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Noem het maar eenvoudig Eri, ik vind het een plaatje. Heel mooi gecombineerd allemaal.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een leuke kaart met die lieve vogeltjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, zo schattig met die vogeltjes ! Geniet maar van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, leuk de hanger aan de tekst tussen de vogeltjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, sfeervol kerstkaartje met de leuke vogeltjes en de gouden hanger,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief en schattig kerstkaartje.
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sfeervolle kaart, leuk met de vogels.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart met de roodborstjes! Ik vind hem absoluut niet simpel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk met de twee vogeltjes Eri ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje Eri. En die eenvoud valt wel mee hoor. Ik vind merg geslaagd.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke kerstkaart Eri.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Soms moet ik me er ook echt even toe zetten. Dan is een makkelijk modelletje wel zo handig; hij is leuk! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Eri,
    ik zie je zo vaak reageren bij anderen, dat het net is of ik je ken. Daarom je blog maar gezocht en volger geworden. Wat een prachtige kaart is dit. Ik ben weg van de vogels (heb ze zelf ook, maar nog niet zo lang). Ze zijn super. Ook je andere kaartjes die ik even bekeken heb zijn gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, en zeker niet te eenvoudig maar precies goed. Leuk idee om de ster aan de tekst te hangen en de keuze van het dessinpapier is zeer geslaagd hierbij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nou eenvoud ik vind het een mooi kerstkaartje.
    Gr.Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De vogeltjes blijven zo leuk!!!!
    De kaart heeft echt niets meer nodig zo.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eenvoudig, maar super mooi. Ik houd er van!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ach, ze blijven lief, deze vogeltjes. heb ze ook, gebruik ze te weinig, want het effect is toch altijd erg mooi !
    blij dat je deze week weeral van de partij bent met je kerstcreatie,
    bedankt,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij kunt hem wel eenvoudig vinden maar ik vind hem heel er leuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat schattig met die lieve roodborstjes!! Hij is niet eenvoudig, hij is precies mooi zo.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. prachtige kaart met die vogeltjes, mooi die combi rood/kraft/wit! moet die vogeltjes ook nog eens weer uit de voliĆØre halen, al veel te lang verstopt daar...
    groetjes, hou het koel en gezond de komende tijd!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri