woensdag 22 juli 2020

Beterschap!

Hallo Allemaal,

Voor dit modelletje waar nu een challenge mee loopt bij de Egel, heb ik de fruitstempels van MD voor de dag gehaald. En ik heb me er mee geamuseerd, leuk om te zien hoe het groeit met die verschillende kleuren inkt. Ik vond het zo leuk dat ik aan de binnenkant ook nog een rand gestempeld heb.


En de binnenkant



Gebruikte Materialen:

- CS 1064 (fruit stempels)
- CR 1513 (alfabet)

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

- De Egel # 103 liftkaart

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri

19 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Eri. En die mooie binnenkant maakt de kaart helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met het fruit.
    Ook de binnenkant is top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Eri en wat heb je een mooie passende kleurtjes inkt. Heb je leuk bedacht en uitgevoerd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk idee om zo de kaart te maken Eri.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb je erg mooi vewerkt zo ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk modelletje. Je hebt er een fleurige kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een enige en kleurrijke fruitige kaart, mooi die binnenkant!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je prachtig gestempeld Eri! En dan ook nog de binnenkant.
    Hier ligt het fruit ook op mijn werktafel voor een DT kaart voor 31-7.
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige fruit kaart!
    Mooi versierde binnenkant.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor die fruit stempels en heel leuk de binnenkant met het kader en handig daar kun je nog een mooie tekst in zetten...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk is dat he dat stempelen? Ik voel me dan echt een kunstenaar hihi. Het is een mooie kaart geworden Eri en ook die rand aan de binnenkant is erg gaaf geworden vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje en het model is ook erg leuk. Moet eens even gaan kijken bij de challenge, is er nog niet van gekomen.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart met de leuke fruit stempels,ook je binnenkant is mooi met het kader, omlijst door stempels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart met al dat fruit er op gestempeld , heel goed gelukt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van zoveel vitamientjes op 1 kaart moet je wel beter geraken. Heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje met al dat fruit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke beterschapskaart!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit modelletje heb ik ook nog klaarliggen. Het is er alleen nog niet van gekomen hem te plaatsen! Heel leuk afgewerkt met die grote tekst ! Past perfect ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om een gestempelde kaart te maken. Prachtige kleuren en heel goed gelukt. Verrassend de binnenkant, vinden wij ook heel leuk. Dank je wel voor het meedoen van deze liftchallenge bij de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri