donderdag 2 juli 2020

Fijne Kerst!

Hallo Allemaal,

Omdat we weer in een nieuwe maand zijn, is er weer een challenge bij 52 WTC. Dit keer mocht Bep het thema bedenken. Zij wil graag een blauw/witte kaart zien. Ik heb voort geborduurd op mijn vorige kerstkaart maar nu dan in het blauw/wit.


Gebruikte Materialen:

- Craft Sensations (marble dreams, christmas)
- LR 0435 (kerstroos)
- LR 0437 (elzepropjes)
- LR 0286 (tak)
- CR 1343 (klokken)
- CR 1378 (tak)
- 130501/1826 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

- 52 WTC # blauw/wit

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri



28 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zo met de uitspringende tekst Eri. Mooie poinsettia en leuke klokjes en voila...weer 1 voor de voorraad. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm super Eri. Echt leuk die tekst als blikvanger!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kerstkaart, leuk dat je meedoet met onze blauw/wit challenge.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging blauw/wit bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi kerstkaart! En je muizenkaart hieronder vind ik helemaal geweldig leuk! Ik was op vakantie daarom reageer ik wat laat maar ik vind hem prachtig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Eri. Een hele mooie afwerking... ik ben toch eerst maar eens met de klok aan de slag gegaan... Die had ik ook nog niet gebruikt... maar leuk om mee te knutselen... Deze leuke stempel blijft nog even in de doos... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend vind ik je kerstkaart Eri.
    Zo mooi in deze tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, mooie tekst en super versierd met die bloementoef en de klokken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje leuke details erop mooie combinatie van de blauwe kleuren.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, mooie tekst en details top!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook bij jou een prachtige blauwe kerstkaart. Knap dat je iedere donderdag een kerstkaart kan showen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje en wat een mooie tekstletters! Een sjiek kaartje! Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart in Blauw-wit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie feestelijke kerstkaart met de leuke kerstklokken en gave toef,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In blauw-wit is hij al net zo mooi als die van vorige week! Mooi gedaan. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart Eri...leuk is die grote teksstempel hè...toevallig is dat jij die ook gebruikt heb deze week
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Eri...ik vind de tekststempel heel gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is zo mogelijk nog mooier dan de vorige, maar dat is mijn mening hoor.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Even dacht ik dat ik deze kaart al had gezien, maar dat bleek de versie van Rosina te zijn. Maar ik vind jouw kaartje ook prachtig geworden. Wat een leuke stempel is dat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een mooie kerstkaart geworden voor de blauw-wit challenge Eri. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is ook leuk!
    Mooi om te zien dat door een andere kleur een hele andere kaart ontstaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie tekststempel is dit !
    Mooi verwerkt op je kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi Eri! Leuk zo met die grote tekst!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi met de grote tekst Eri ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit vind ik wel een mooie tint blauw en de tekst met bijpassende Nuvo stift gekleurd. En met die toef is het helemaal perfect.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuke blauw witte kerstkaart heb je gemaakt ! mooi en geslaagd kaartje is het zo geworden
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri