dinsdag 19 mei 2020

Proost op je verjaardag!

Hallo Allemaal,

De komende maanden heb ik verschillende mannenkaarten nodig, en nu er net zulke leuke mallen zijn uitgekomen is dit een mooie aanleiding om ze even te proberen.
Er is half mei een nieuw challenge blog (Girlz Creative Crafts) begonnen waar ze vooral kaarten willen zien met knipvellen, (3D) plaatjes, foto's, prentjes enz. Deze eerste challenge willen ze graag een mannenkaart zien.



Gebruikte Materialen:

- PK 9169 (men only)
- EWK 1276 (knipvel)
- COL 1482 (bierglas , fles, opener)
- CS 1058 (banners)
- CS 1056 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- GCC # 1 mannenkaart

Dank je wel voor  jullie bezoekje aan mijn blog,  de reacties worden met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri 

23 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende mannenkaart Eri, wat een mooie mallen en plaatjes. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer mannenkaartje leuk met al die leuke stansjes.
    Fijne dinsdag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Eri, perfecte spulletjes voor mannen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog zo'n prachtige mannenkaart! Ik koop ze altijd heel eerlijk, haha, ik maak ze zelf bijna nooit, maar deze lijn is wel heel erg leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je de goed gedaan. Een lekker stoere mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super leuk is deze gave stoere mannenkaart.
    Leuke mallen heb je gebruikt Sri.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. terwijl ik dit typ zie ik een blokje omhoog komen van de mail dat je bij mij een reactie hebt achtergelaten leuk dat je even bent wezen kijken.
    wat een stoere kaart heb je gemaakt met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart Eri. Donderdag ga ik met mijn moeder met deze spullen asn de slag... mooi papier blokje... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke stoere mannenkaart!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke gezellige mannenkaart Eri. Ik heb ook de bierset aangeschaft en nu ik deze leuke kaart bij jou zie ben ik er extra blij mee :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar is vast wat te vieren met al die biertjes op je kaart.
    Een echte stoere mannenkaart.
    Die zit schitterend in elkaar, mooi gedaan Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige mallen heeft Marleen gemaakt voor mannenkaarten en de jouwe is goed geslaagd Eri...top gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi papier en hele leuke mallen én plaatje, echt een toffe mannenkaart heb je gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk, Eri! Al die verschillende glazen en het flesje met de opener. Helemaal top!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke mannenkaart Eri....er wordt flink geproost!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een grappige, toffe mannenkaart !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en grappige mannenkaart!
    Bij mij thuis lusten de heren ook graag een biertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Eri.
    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Ik heb van mannen vaak de leukste reacties,
    Je ziet mijn blog doet het weer en daar ben ik erg blij mee. Uiteindelijk was ik nog maar kort bezig.
    Hopelijk kom je weer eens kijken. groetjes Ida Camman

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja dit is meteen een kanshebber om die eerste challenge te winnen hoor, heel mooi gedaan en ook leuke mallen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toffe mannenkaart Eri. De biermalletjes zijn een leuke aanvulling bij het plaatje!
    Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri