donderdag 14 mei 2020

Hele gezellige feestdagen!

Hallo Allemaal,

Tjonge, wat vliegen de weken voorbij.  Zelfs als je bijna de deur niet uitkomt door corona. Maar er mag weer steeds meer, sinds deze week mogen we een beperkt aantal mensen zien, en zijn de winkels weer open. Vandaag is het is donderdag, dus kerstkaartendag op het blog, we zijn al in week 20.


Gebruikte Materialen:

- PK 9164 (winterdays)
- VK 9580 (knipvel)
- LR 0540 (stermal)
- LR 0435 (kerstroos)
- LR 0437 (elzepropjes)
- LR 0286 (tak)
- CR 1378 (tak)
- COL 1439 (cadeautjes)
CR 15010 (label)
- CS 1036(stempeltekst)

Deze kaart doet mee met:

- 52 WTC # week 20

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri

29 opmerkingen:

  1. Ja zeker Eri, de tijd vliegt...winkelen zit er bij mij nog niet in,ik word al zenuwachtig als ik boodschappen moet doen dus funshoppen doe ik al helemaal niet! Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt. Prachtig papier ook met de sterren. En de cadeaus met gouden strik staan er ook zo mooi bij. Een fijne donderdag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Eri. Fijn dat jullie wat meer vrijheid hebben gekregen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Eri ik had hem vergroot dan zie je de leuke details veel beter.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ook dat de dagen zo voorbij vliegen. Winkelen ben ik ook nog niet zo happig op. Ik zal binnenkort wel eens naar de Action gaan als er geen files meer aan de deur staan. Te gek toch ! Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt en heel leuk die gouden strikken rond de pakjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Eri, zo mooi met al die details. Fijn dat de maatregelen wat versoepeld worden, maar dat met die bubbel lijkt me toch best ingewikkeld, bij jullie.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kerstkaartje Eri....wat een leuke details er allemaal op...heel mooi samengesteld!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en gezellig kerstkaartje! Leuk die kadootjes!
    Winkelen vind ik nog niet zo prettig, boodschappen halen is soms al een hele toestand met al die ongeduldige mensen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, mooi plaatje, en super versierd met die takjes, blaadjes en bloem ! Ja, de winkels zijn weer open, maar ik wacht nog. Eten kopen is al genoeg "stress"... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met al die mooie kleurtjes en details
    de weken gaan inderdaad snel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je houd het goed vol met de kerstkaarten, dit is ook weer een juweeltje. Ik sta nog niet te springen om naar de stad te gaan winkelen. Voorlopig alleen nog maar wat we echt nodig hebben in de plaatselijke supermarkt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige kerstkaart met alles erop en eraan !!
    Die sneeuwman zit er warmpjes bij Eri , hier ist fris
    Fijne donderdag groetjes Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje! Heel mooi alle details! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de sneeuwpop.
    Mooi met de grote stans achter het plaatje
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met het leuke plaatje, alles weer leuk gecombineerd.
    Fijn dat in België de regels ook wat versoepeld zijn en ... al bij de Action geweest ?
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! voor mij nog even een tijdje wachten voor we weer overal uitgebreid heen gaan. Vind het nog wel eng, ben toch een risicofactor met mijn astma. Dus rustig aan! Je kaartje is top en dat kunnen we mooi blijven doen. Bedankt voor je deelname aan 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Eri hij straalt warmte uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je weer gemaakt Eri! Mooi papier, leuk plaatje en leuk afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kerstkaart Eri, hele mooie details gebruikt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt. Die cadeautjes staan nog op mijn verlanglijstje, leuk zoals jij ze de gouden strikken hebt gegeven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi, Eri. Prachtige details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie feestelijke kerstkaart Eri met die chique pakjes. Lekker feestelijk met die gouden linten en ook op het leuke plaatje zie ik pakketjes liggen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkaart Eri.
    Leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw, een heel mooi kaartje! Leuk aangekleed. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een gezellige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie en leuke kerstkaart Eri en het zijn rare tijden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow al week 20 dan sta ik al 20 kaarten achter dat komt niet goed. Jij houdt het goed vol en steeds weer nieuwe inspiratie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een prachtige kerstkaart geworden Eri. Deze ster blijft leuk. Inderdaad de tijd vliegt... wij vermaken ons gelukkig in en om het huis ook wel. Gisteren heerlijk met mijn moeder geknutseld... mijn man doet het eten en de koffie. Hij verzorgt ons goed. Dus echt een hobby dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Nee, ik kom nog nergens, ook niet bij mijn kinderen. Ik wacht eerst de versoepelingen wel af , of alles goed gaat, vooral na vandaag met al die drukte.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri