donderdag 7 mei 2020

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart.  Het is eigenlijk tijd voor de maandelijkse challenge, maar die moet ik deze keer voorbij laten gaan. Ik heb mijn hele kot afgezocht naar een plaatje met koekjes of gebak, maar niet gevonden, en verder ging de inspiratie deze keer ook niet. Ik vond nog wel oude vogelplaatjes en oude restjes papier en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.


Gebruikte Materialen:

- PB 7044 (woodland christmas)
- VK 9567 (knipvel)
- KJ 1717 (stempeltekst)
- 6002/1048 (kerstroos)

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

- 52 WTC  # week 19
- Knutsels & Kadootjes  #  old stuff (papier en plaatje)

Dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met plezier gelezen.


Groetjes, Eri

36 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad niet eenvoudig om zo’n plaatje te hebben, ik had er ook niet echt veel. Dit wekelijkse kerstkaart is super Eri. Het musje is zo lief en wat heb je prachtig papier gebruikt. Leuke poinsettia’s erop en je hebt er weer 1 voor de voorraad,heerlijk. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Eri en je hebt een heel mooi plaatje gebruikt. Ik heb ook lang moeten zoeken naar een plaatje voor de challenge!!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Eri , had ok bijna geen plaatjes hoor.
    Een zonnige dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi klassiek kaartje Eri.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Eri, jij hebt ook alles al afgezocht, nou wij ook hoor.
    We moesten ook heel creatief denken om aan iets van kerstgebak te komen...
    Bedankt voor je mooie wekelijkse kaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje met het vogeltje.
    Ik had wel een plaatje maar geen inspiratie.
    Maar deze vind ik ook weer heel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg mooi kerstkaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik kon zoveel vinden met koekjes en gebak dat ik bijna niet kon kiezen. Mijn vader was vroeger banketbakker misschien dat ik daarom zoveel knutselspullen met koekjes en gebak heb!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Eri mooi van de kleuren dei je uit koos.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Eri, leuk hoe je oudere restjes papier hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de traditionele kleurtjes en mooi vogelplaatje.
    heb ook lang gezocht naar plaatjes voor de challenge ze kwamen van ver en dan zie ik her en der ook plaatjes tegen komen en dan denk he die heb ik ook waar ik niet aan heb gedacht, maar dat maakt zo'n challenge toch leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had ook niet veel moeite om met deze challenge mee te doen, had nog wel een paar kaarten kunnen maken. Ben ook een snoeper, dus misschien daardoor. (haha).
    Maar je hebt toch een prachtige kaart gemaakt hoor.
    Groetjes van Marian.,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie feestelijke kaart, Eri. Jammer dat je niets kon vinden voor de challenge, maar dat maakt toch niet uit. Elk kerstkaartje is er eentje straks in december.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi je hele kot af gezocht naar een geschikt plaatje, ik heb me rot gezocht naar stempels waarvan ik wist dat ik ze had. Ik denk dat we een beetje overladen zijn met spullen en zien we door de bomen het bos niet meer whaha
    Deze kaart is toch ook goed voor de kerst donderdag, jullie houden zo goed vol en je poinsettia's zijn weer heel mooi!
    x Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is je toch gelukt om ook deze week weer een juweeltje af te leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een mooi kaartje hoor Eri!Jammer dat het geen gebakje is maart een vogeltje vind ik ook altijd lief! toch leuk dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook prachtig hoor, leuk plaatje en mooi de strookjes achtergrond,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach gossie, heel je kot afgezocht en dan niets gevonden. Nou ja, niet getreurd, want je hebt wél een mooi kaartje kunnen maken (al is het zonder gebak).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kerstkaart.
    Leuk plaatje en mooie bijpassende afwerking met de bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje in deze traditionele kleuren.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha ! Tijd genoeg nu om 'ons kot' af te zoeken! Geen gebakje, maar wel een hele leuke kaart gemaakt hoor ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi je kerstkaartje Eri..jammer dat je geen koekplaatje heb gevonden...maar nu weet je ook weer wat er allemaal onder in de la ligt ... of achterin de voorraad freubelkast

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart! Ik houd wel van die traditionele kaarten hoewel ik ze zelf eigenlijk nooit maak.
    Meedoen met de challenge lukte mij deze keer ook niet. Volgende keer beter.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart heb je gemaakt Eri! Jammer dat je geen plaatje had maar de volgende beter toch?
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje heb je gemaakt. Jammer dat je geen koek of taart plaatje kon vinden. Waarschijnlijk allemaal opgegeten met de Kerst!!!!
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent niet de enige die heel het kot overhoop moest halen naar iets van koek of gebak Eri.....maar je hebt een heel leuk ander kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooie kaart, prachtig met die kerstrozen ! En volgende keer kan je zeker weer meedoen met de challenge ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En zo zie je maar dat met al dat zoeken leuke oude materialen zijn gevonden en gebruikt...
    Leuke kaart geworden!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo dan heeft je zoektocht toch weer wat moois opeleverd, bedankt voor je deelname bij K&K en bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook al gebruikte je oude spulletjes, ik vind hem heel erg mooi met de repen dp.
    Gek he dat winkelen echt z'n aantrekkingskracht is verloren, ik blijf echt liever thuis. Wel erg dat je je kleinkinderen al 7 weken niet hebt gezien, wat zal je ze missen. Hopelijk wordt het snel allemaal wat makkelijker.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een restjeskaart is ook heel mooi, dat heb je ook bewezen en koekjes voor kerst die zijn hier ook niet te vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een prachtige "restjes kaarten" geworden Eri. Ik ben ook met deze plaatjes bezig geweest. Heb er ook nog wat van. Ik vind ze erg leuk... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart met die mooi papierrestjes. Ik houd erg van deze kleuren bij elkaar en het plaatje past er prachtig bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie, warme kerstkaart! De plaatjes zijn superleuk! Helaas heb ik ze al op gebruikt. Het papier past er perfect bij. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri