Hallo Allemaal,
We zitten in de helft van het jaar, dus week 26 bij 52 WTC. Er ligt alweer een leuk stapeltje kerstkaarten klaar. Vandaag heb ik er weer een met het blokje waar ik nog steeds mee bezig ben, en een nieuw plaatje van MD.
Gebruikte Materialen:
- Deco Time (design papier)
- VK 9649 (knipvel)
- LR 0815 (bloemen)
- LR 0914 (hulstblaadjes)
- Adventskalender 2025 (tak)
- LR 0931 (takje (goud)
- CS 1178 (stempeltekst)
Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
- 52 WTC # week 26
Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Groetjes, Eri

Het is een prachtige kaart met dit mooie plaatje en die combineerd heel mooi bij je papier. Erg mooi afgewerkt.. Fijne dag . Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een super mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Het plaatje is zo schattig he.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Wat een enig plaatje heb je gebruikt! Je kaart is prachtig, heel mooi in balans.
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Heb je niet stiekem 2 van deze blokjes, er komt geen eind aan lijkt het 😂😂 maar weer super leuk gebruikt Eri met het enige muisje en de stansjes.
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Superleuke kaart met het grappige muisjes en de leuke papiertjes. Mijn kaart staat er weer eens niet op..
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige plaatje, leuke details heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Een prachtige kaart met leuk plaatje en papier.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Alweer zo'n mooie kaart met datzelfde DP en nu met een schattig muisje.
BeantwoordenVerwijderenAww een dot van een kaart.
BeantwoordenVerwijderenWat een schattige kerstkaart. Knap hoor dat je nog steeds hetzelfde blokje gebruikt. We hebben deze week toevallig allebei hetzelfde plaatje gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Deze combinatie is ook weer prachtig het plaatje past er perfect bij.
BeantwoordenVerwijdereneen lieverd van een kaart.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Prachtige kerstkaart met de muis Eri.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeeanne
Een prachtige kerstkaart met een schattig plaatje Eri. Heel mooi opgebouwd weer, alles klopt.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Prachtig kerstkaartje met superleuk plaatje enzo ...
BeantwoordenVerwijderenFijne dag Eri en groetjes v Epie
Het is je weer goed gelukt om met dit DP een mooi kerstkaartje te maken
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Rina
Wat een leuk kaartje. Mooi opgebouwd en een leuk plaatje erbij. Mooi gemaakt. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenEen heel leuk kerstkaartje.
BeantwoordenVerwijderenMooi gemaakt Eri.
Bij mij vlot het kaarten maken niet zo goed als andere jaren.
Ik hoop dat daar snel verandering inkomt.
Groetjes,
Carla
Wat een schatje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Oh wat een lief/mooi kerstkaartje Eri!
BeantwoordenVerwijderenZijn superleuke plaatjes!
Groetjes Suzan
DT52WTC
Creaties Suzan op FB
Wat een leuk kaartje, Eri. Lief plaatje is dat!
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Wat leuk zeg!! Zag nog ergens anders hetzelfde plaatje maar zo'n ander kaartje. Dat is juist zo leuk.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag verder!!
Groeten van Femminde