donderdag 25 juni 2026

Zalige Kerst!

Hallo Allemaal,

We zitten in de helft van het jaar, dus week 26 bij 52 WTC. Er ligt alweer een leuk stapeltje kerstkaarten klaar. Vandaag heb ik er weer een met het blokje waar ik nog steeds mee bezig ben, en een nieuw plaatje van MD.


Gebruikte Materialen:

- Deco Time (design papier)
- VK 9649 (knipvel)
- LR 0815 (bloemen)
- LR 0914 (hulstblaadjes)
- Adventskalender 2025 (tak)
- LR 0931 (takje (goud)
- CS 1178 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 26

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri

19 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart met dit mooie plaatje en die combineerd heel mooi bij je papier. Erg mooi afgewerkt.. Fijne dag . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Het plaatje is zo schattig he.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig plaatje heb je gebruikt! Je kaart is prachtig, heel mooi in balans.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je niet stiekem 2 van deze blokjes, er komt geen eind aan lijkt het 😂😂 maar weer super leuk gebruikt Eri met het enige muisje en de stansjes.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met het grappige muisjes en de leuke papiertjes. Mijn kaart staat er weer eens niet op..
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige plaatje, leuke details heb je gebruikt
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met leuk plaatje en papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo'n mooie kaart met datzelfde DP en nu met een schattig muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kerstkaart. Knap hoor dat je nog steeds hetzelfde blokje gebruikt. We hebben deze week toevallig allebei hetzelfde plaatje gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze combinatie is ook weer prachtig het plaatje past er perfect bij.
    een lieverd van een kaart.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met de muis Eri.
    Groetjes Elle-Jeeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart met een schattig plaatje Eri. Heel mooi opgebouwd weer, alles klopt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje met superleuk plaatje enzo ...
    Fijne dag Eri en groetjes v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je weer goed gelukt om met dit DP een mooi kerstkaartje te maken
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje. Mooi opgebouwd en een leuk plaatje erbij. Mooi gemaakt. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kerstkaartje.
    Mooi gemaakt Eri.
    Bij mij vlot het kaarten maken niet zo goed als andere jaren.
    Ik hoop dat daar snel verandering inkomt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een lief/mooi kerstkaartje Eri!
    Zijn superleuke plaatjes!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri