donderdag 25 juni 2026

Zalige Kerst!

Hallo Allemaal,

We zitten in de helft van het jaar, dus week 26 bij 52 WTC. Er ligt alweer een leuk stapeltje kerstkaarten klaar. Vandaag heb ik er weer een met het blokje waar ik nog steeds mee bezig ben, en een nieuw plaatje van MD.


Gebruikte Materialen:

- Deco Time (design papier)
- VK 9649 (knipvel)
- LR 0815 (bloemen)
- LR 0914 (hulstblaadjes)
- Adventskalender 2025 (tak)
- LR 0931 (takje (goud)
- CS 1178 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 26

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart met dit mooie plaatje en die combineerd heel mooi bij je papier. Erg mooi afgewerkt.. Fijne dag . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Het plaatje is zo schattig he.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig plaatje heb je gebruikt! Je kaart is prachtig, heel mooi in balans.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je niet stiekem 2 van deze blokjes, er komt geen eind aan lijkt het 😂😂 maar weer super leuk gebruikt Eri met het enige muisje en de stansjes.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met het grappige muisjes en de leuke papiertjes. Mijn kaart staat er weer eens niet op..
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri