Hallo Allemaal,
We zitten in de helft van het jaar, dus week 26 bij 52 WTC. Er ligt alweer een leuk stapeltje kerstkaarten klaar. Vandaag heb ik er weer een met het blokje waar ik nog steeds mee bezig ben, en een nieuw plaatje van MD.
Gebruikte Materialen:
- Deco Time (design papier)
- VK 9649 (knipvel)
- LR 0815 (bloemen)
- LR 0914 (hulstblaadjes)
- Adventskalender 2025 (tak)
- LR 0931 (takje (goud)
- CS 1178 (stempeltekst)
Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
- 52 WTC # week 26
Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Groetjes, Eri

Het is een prachtige kaart met dit mooie plaatje en die combineerd heel mooi bij je papier. Erg mooi afgewerkt.. Fijne dag . Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een super mooie kaart. Echt heel erg leuk gedaan. Het plaatje is zo schattig he.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Wat een enig plaatje heb je gebruikt! Je kaart is prachtig, heel mooi in balans.
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Heb je niet stiekem 2 van deze blokjes, er komt geen eind aan lijkt het 😂😂 maar weer super leuk gebruikt Eri met het enige muisje en de stansjes.
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Superleuke kaart met het grappige muisjes en de leuke papiertjes. Mijn kaart staat er weer eens niet op..
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx