zondag 28 juni 2026

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Met deze hitte is het binnen nog net iets beter dan buiten, dus toch maar een beetje geknutseld.

Bij de Egel hebben ze een nieuwe challenge. Dit keer is het een sketch met het thema schoeisel. Ik heb de sketch weer aangepast tot een rechthoekige kaart!


Gebruikte Materialen:

- PK 9208, 9209 (hi handsome)
- LR 0912 (schoenen)
- CR 1548 (tandwielen)
- CS 1056 (stempeltekst)
- CS 1058 (banner)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- De Egel # 228 sketch + schoenen


Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri


7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt met deze baskettertjes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke mannen/jongenskaart! Die mal heb ik ook nog nieuw liggen, nog nooit wat mee gedaan (schaam, schaam).

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart met deze leuke papiertjes (die ik ook graag gebruik) leuk met de schoenen erbij en de tandwielen maken het af,
    groetjes,
    Ansx
    ook deze kaart stond niet in mijn leeslijst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie stoere kaart met deze leuke gympen . Mooie schetsuitwerking met deze papiertjes De afwerking is ook erg mooi. Jou kaart staat nu in de leeslijst… mijn kaart van gisteren… staat er nog niet in . Vandaag heb ik weer een kaart geplaatst ook nog niet in de leeslijst.Het is wel er* jammer. Ik geeft het bloggen nog niet op… Heb de hoop dat het tzt beter gaat worden. Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke uitwerking van deze schets !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijven altijd leuk kaarten met sneakers.en tof in deze hoofdkleur rode schoenen. Keileuk gedaan met dit papier en gears! Ik zit nu juist buiten, hihi in lekker fris windje, binnen nog 29 graden, maar het koelt wel af na de onweersbuien van gisteravond. Ik was 2 dagen gevlucht naar vriendinnen 🤣
    hier niet te doen 🥵 doeiiii Eri,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie je nu pas in m'n leeslijst, terwijl er staat 10 uur geleden (ik heb vanmorgen de hele lijst doorlopen tot eergisteren). Maar daarom niet getreurd: ik vind je kaart supergaaf met die toffe gympen. De tandwielen maken de kaart nog stoerder. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri