Hallo allemaal,
Met deze hitte is het binnen nog net iets beter dan buiten, dus toch maar een beetje geknutseld.
Bij de Egel hebben ze een nieuwe challenge. Dit keer is het een sketch met het thema schoeisel. Ik heb de sketch weer aangepast tot een rechthoekige kaart!
Gebruikte Materialen:
- PK 9208, 9209 (hi handsome)
- LR 0912 (schoenen)
- CR 1548 (tandwielen)
- CS 1056 (stempeltekst)
- CS 1058 (banner)
Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
- De Egel # 228 sketch + schoenen
Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Groetjes, Eri


Leuk gemaakt met deze baskettertjes!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Hele leuke mannen/jongenskaart! Die mal heb ik ook nog nieuw liggen, nog nooit wat mee gedaan (schaam, schaam).
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Wat een superleuke kaart met deze leuke papiertjes (die ik ook graag gebruik) leuk met de schoenen erbij en de tandwielen maken het af,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
ook deze kaart stond niet in mijn leeslijst