woensdag 29 mei 2024

Maak er een mooie dag van!

Hallo Allemaal,

Vandaag is Ellie jarig. Ik heb voor haar deze trotse pauw in elkaar gezet. Ik had hem nog nooit gebruikt, en hij is zo leuk. Ik hoop dat de kaart is aangekomen, en jij hem leuk vindt. 




Gebruikte Materialen:

- PK 9179 (summer vibes)
- COL 1530 (pauw)
- LR 0812 (touw frame)
- LR 0794 (blaadjes)
- LR 0815 (bloemen)
- CS 1087 (stempeltekst)
- LR 0806 (ophangbord)
- CDST-0001(stempeltekst binnenin)

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri


14 opmerkingen:

  1. Prachtige pauw op je kaart Eri.
    Jammer om niet te gebruiken
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de mooie pauw erop Eri!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fier als een pauw zal Ellie zijn om zo'n mooie kaart te ontvangen. Ik hoop dat mijn kaart ook op tijd is aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Eri !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie pauw heb je voor Ellie gemaakt. Je mag zelf zo trots als een pauw op de kaart zijn. Het ophangbord aan de binnenkant staat ook erg leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi met de pauw en een leuke binnenkant.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart met de trotse pauw, je hebt hem mooie kleurtjes gegeven,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met die fiere pauw en blijft een mooi model.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je voor Ellie gemaakt . De Pauw is erg mooi. Leuk opgemaakt met de bloemetjes en dit papier erbij. Echt al zomers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke pauw mooie kleurtjes heb je hem gegeven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje voor Ellie. De pauw is ook mooi! Ik ga hem nog eens lenen van Nelleke....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met de pauw!! Ik moet hem nog uit de verpakking halen, ik gaf hem me vorig jaar zelf kado voor mijn verjaardag. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri