donderdag 9 mei 2024

Fijne Kerst, Gelukkig Nieuwjaar!

Hallo Allemaal,

Alweer een week voorbij, en weer niets gedaan aan het kaarten maken. Gelukkig had ik deze kaart al klaar liggen voor de wekelijkse kerstkaartendag. Hopelijk komt de inspiratie en tijd de komende week weer terug.


Gebruikte Materialen:

- CCL-FR-PP56 (snowflake kisses)
- CCL-ES-CD704 (fijne kerst)
- LR 0841 (geschulpte rechthoek)
- CR 1335 (ijskristallen)
- CR 1605 (banner)
- CCL-FR-STAMP273 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 19

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri


24 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Eri.
    Mij is het ook niet gelukt om een kerstkaart te maken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de grote letters en de mooie mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart in deze kleuren combinatie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie kerstkaart. Mooie kleuren .leuk met deze grote tekst. Het is handig om wat in voorraad te hebben. Ik ben nu bezig om wat kerst kaarten in het vooruit te maken… maar mijn inspiratie is ook niet zo… Ben blij dat ik de kaarten voor de jarigen van deze maand af heb.. nu het weer omslaat wil het ook niet meer zo.. ben zelf ook druk om alles in huis even bij langs te gaan .en inpakken van de bus. Wij gaan zondag op pad. Dus dan even helemaal geen geknutsel meer… maar andere leuke dingen. Ook weer fijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart in deze mooie kleurencombinatie Eri.....super gedaan!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk dat er voor beide feestdagen een wens op staat, wordt bij mij regelmatig gevraagd en persoonlijk doe ik dat zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met die leuke grote letters.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie kaart en met deze grote tekst heeft de kaart ook niet veel meer nodig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Eri! Heel mooie kleurencombinatie en wat is de tekst een schitterende blikvanger (eens wat anders dan een afbeelding).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi met de grote letters !!!!!
    Ik maak ook niet veel !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleurencombinatie en die tekst is echt super! Soms lukt het niet om kaarten te maken, heb ik ook wel eens of te weinig tijd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Momenteel heb ik ook andere dingen die mijn aandacht en tijd vragen en dan schiet het kaarten maken er bij in, komt vanzelf wel weer!
    Dit is in ieder geval een prachtige kaart, mooi die grote tekst en fijne kleurencombi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie letters zo groot! Een mooi kaartje geworden en leuk met deze kleuren! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier van hetzelfde laken een pak Eri. Weinig zin, weinig inspiratie maar komt vast wel weer ;)
    Leuk deze kerstkaart met grote tekst in mooie kleuren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Eri. Jij houdt het goed vol en werkt zelfs vooruit, mijn voornemen is weer niks geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaart met die grote tekst (ik moet hem ook maar weer eens te voorschijn halen). Mooi DP heb je gebruikt.
    Dat gebeurt weleens, geen tijd en/of inspiratie om kaarten te maken. Maar op een gegeven moment gaat het bij mij dan toch weer kriebelen en word ik er zelfs een beetje onrustig van.
    Hoop voor een snelle omslag voor je.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die tekst mooi om er een kaart mee te maken. Jou is het goed gelukt.
    Bij mij was de inspiratie ook weg, maar langzaam komt het weer terug. Nu moet ik het nog vol zien te houden en vooral de kaarten op de blog plaatsen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die geschulpte rand achter de grote tekst.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd leuk een kaart met deze grote tekst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig mooie kaart, fijn dat je al wat had liggen, hier is het ook hopeloos met het kaart maken, geen inspiratie...Die mooie grote tekst is echt prachtig.
    Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je om te showen.
    Zo mooi van kleur.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart met die grote tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat mooi met die grote letters zo. Goed bedacht!!
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri