vrijdag 10 maart 2023

Van Harte Gefeliciteerd!


Hallo Allemaal,

Dit is de tweede kaart die ik vandaag laat zien, want ook bij Carlins Kaarten Paradijs mocht ik GD zijn omdat ik vorige maand in de top 3 stond. Ze zijn nog steeds in feeststemming omdat ze met hun blog dit jaar hun 5-jarig bestaan vieren. Deze maand willen ze graag een kaart zien met een sketch en een thema. Je mag kiezen uit 4 sketches en 4 thema's. Ik heb gekozen voor sketch 1 en thema 2 lente.

Deze kaart is inmiddels aangekomen bij de Moeder van Margreet die vorige week 96 jaar mocht worden.



Gebruikte Materialen:

- Craft Sensations (design papier)
- LR 0657 (ronde mal + tulpen)
- CS 1028 (minilabel + tekst)
- CS 1056 (stempeltekst)


 

De kaart doet mee met de volgende challenge: 

- Hobby Veltmaat # tulpen

Dank je wel voor jullie bezoekje, een reactie is altijd leuk om te lezen.

Groetjes, Eri


15 opmerkingen:

  1. leuke kaart als gd .Vond het toch wel lastig ,werk nooit met een sketch , kon hier mijn ideeen niet kwijt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige kaart heb je ervan gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel mooi Eri, prachtige kleuren en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het er maar druk mee met je gast kaartjes Eri! Je lente kaartje met de eendjes is allerschattigst en deze met de schets heel knap gedaan met zoveel tulpen! Heel goed bezig geweest hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je GD mocht zijn. En mijn moeder was heel verrast door deze mooi kaart. Hij staat nog steeds op de kast te pronken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn toch altijd een eer. En wat een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is een echt pareltje. Zo mooi hoe je alles gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte een prachtige kaart als GD, leuk om het plaatje te combineren met een bosje tulpen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit geworden.
    Heel mooi met al die tulpen.
    Bedankt dat je bij carlin's kaartenparadijs onze gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel een hele gave kaart voor een 96 jarige!! Echt super in die kleurtjes.
    Ben je nu klaar met de GD kaartjes of mag je er nog meer??
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorjaars verjaardagskaart voor de moeder van Margreet.
    Fijn dat je ook gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook prachtig Eri. Je hebt een hele mooie stans onder de tulpen, gaaf geheel is het geworden zo! Fleurig!
    En leuk dat je ook hier GD mocht zijn! 🙂
    Fijne avond en weekend gewenst!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je ook bij dit blog gastdesigner mocht zijn. Het is een prachtige kaart met deze schets. Mooie kleuren en plaatje . Morgen heb ik een kaart met dit plaatje in de mini uitvoering. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wauw zo’n mooierd een bloemenzee van tulpen….lief dat je die naar de moeder van Margreet stuurde Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig, ik zag deze kaart bij Carlin’s en mijn aandacht ging meteen naar de extra tulpjes. Ik kon ze op de beurs aan een prijsje kopen en nu zie ik pas dat het jouw kaart is :-))
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri