donderdag 23 maart 2023

Let it snow!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer kerst wat de klok slaat in blogland. Ik heb een winterse schudkaart gemaakt, waarbij de schaatsen natuurlijk niet kunnen ontbreken. Jammer dat ik net iets te enthousiast ben geweest met de sneeuw, het lijkt net of er een sneeuwstorm is.


Gebruikte Materialen:

- PK 9181 (winter wonderland)
- MB 0204 (knipvel)
- CR 1563 (mini slimeline mal)
- CR 1610 (globe)
- LR 0045 (schudvenster)
- CR 1478 (kerstroos)
- LR 0679 (schaatsen)
- LR 0769 (takjes)
- KJ 1719 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 12

Dank je wel voor jullie bezoekje op mijn blog, de reacties lees ik met veel plezier.

Groetjes, Eri


 

30 opmerkingen:

  1. Ik krijg het spontaan ijskoud als ik die storm zie hihi.
    Wat een leuke schaatsen en mooie kleuren gebruikte je Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi dat er zoveel sneeuw in zit.
    Mooie afwerking erbij.
    Een prachtige sneeuwstorm kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eri , wat een prachtige schudkaart is dit weer ,
    Maart roert toch zijn staart , er komt ook echte sneeuw aan ;} Fijne dag met groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de sneeuw ik vind het juist een leuk effect geven op het tafereeltje erachter, vaak is het zo al het sneeuwt het een beetje mistig is op de achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje met deze schuddsneeuwglobe...heeerlijk toch maken we ook een keer een sneeuwstorm mee.
    Fijn je weer te zien vandaag bij 52WTC.
    Lieve groetjes en fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, enne die sneeuwstorm was er een paar weken geleden nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Past goed bij het weer van nu, want waar blijft de lente??
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met al die sneeuw.
    Blijf jij gewoon maar lekker enthousiast sneeuw strooien hoor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist leuk die berg sneeuw en ik vind de kaart heel gaaf. Ik heb deze globe stans ook maar nog niet gebruikt. Leuk die oude schaatsen erbij Eri.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende schudkaart heb je gemaakt Eri! Heel fijn plaatje en een mooie toef heb je erop gezet. En de sneeuw... ja, zo hard sneeuwt het nog weleens... 😀 Het misstaat er niet op!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Eri kaart. Heerlijk de sneeuwstorm in de globe, stoort niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke kaart en als de globe wat minder statisch is dan valt er ook wel weer wat meer te zien, is mijn ervaring, want ik herken dit fenomeen wel ;-)
    Die Friese doorlopers in de hoek vind ik zo gaaf!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ,ik hoop dat die sneeuw storm nog even uitblijft.
    Maar je winterskaartje is super mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende sneeuws tormkaart met de mooie schud globe. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige schudkaart, en een flinke sneeuwbui kan best, toch?
    Mooie kaart, Eri, mooi alles gecombineerd!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige schudkaart, Eri. Ik vind die sneeuwstorm wel wat hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Eri. En leuk juist zoveel sneeuw.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het juist mooi met wat meer sneeuw Eri....beetje mysterieus....haha!
    Het is een hele leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, leuk om veel sneeuw te gebruiken, zo echt helemaal winters, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart is dit geworden zo met al die sneeuw.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart met die sneeuwglobe. Bij mij ligt hij nog ongebruikt moet ik tot mijn schande bekennen, en ik vind hem zo leuk. Dus toch maar eens tevoorschijn halen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk schudkaartje en alle sneeuwbuien zijn niet hetzelfde, kan soms wel een erge sneeuwval geven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een hele mooie winterse kerstkaart geworden. Soms is het lastig met het schudmateriaal. Maar dit soort echt niet hoor. Hevige sneeuwbuien op je kaart… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een winterse kaart met een sneeuwstorm...dat kan in de werkelijkheid natuurlijk ook gebeuren.
    Met de mooie oude Friesche doorlopend maak je een prachtig
    geheel...Wit blijft krakend wit als je er
    niet teveel kleur aan geeft!
    Een klasse kaart, bravo!!😇

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstkaart met het sneeuwlandschap onder de stolp . Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel tof gedaan. Het heeft inderdaad iets dat mysterieuze sneeuwlandschap. Ik krijg het er koud van! ❄️❄️❄️

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige schudkaart met de snowglobe en dat vele sneeuw is mooi.
    'Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Juist leuk met de sneeuw! In het echt maken we dat nauwelijks meer mee, dus des te leuker het op een kaartje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk met de sneeuw !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. In de winter kan het wel eens ferm sneeuwen natuurlijk...
    Toffe kaart Eri, leuk met die schaatsen !
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri