dinsdag 10 augustus 2021

Ik denk aan jou!

Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik Rosina gemaakt, om haar te laten weten dat ik aan haar denk, en om haar een hart onder de riem te steken. Ik heb gisteren voor haar duimen zitten draaien , omdat ze is begonnen met de immunotherapie. Ik hoop van harte dat dit aan gaat slaan. 


Gebruikte Materialen:

- PK 9174 (springtime)
- COL 1323 (bloemen)
- LR 0398 (blaadjes)
- 6002/1101 (driehoekjes)
- KJ 1727 (stempeltekst)
- KJ 1726 (banner)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- Carlins Kaartenparadijs # 37 alles mag

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri


 

19 opmerkingen:

  1. Mooie tagkaart Eri, ook ik hoop van ganse harte dat het aanslaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag kaart voor Rosina .
    Ik hoop zo dat de inmumotherapie aanslaat.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad een spannende (1e) dag voor Rosina en jouw mooie tag zal haar goed gedaan hebben!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart voor Rosina, en het is inderdaad te hopen dat het aan mag slaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lieve kaart voor Rosina!
    Ik hoop dat de therapie aanslaat en dat ze de 1ste dag goed door gekomen is,zonder al te veel bijwerkingen.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie combinatie van pastelkleurtjes Eri. Prachtig kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met zo'n mooie kaart zal Rosina vast heel blij geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart om Rosina te steunen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje voor Rosina die zal ze vast mooi vinden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart voor Rosina en wat een ontzettende leuke tekststempel heb je gebruikt in het rondje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kabelkrant heb je voor Rosina gemaakt in deze mooie zachte kleuren. Leuk zo met de tekst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie passende kaart recht uit je hart gemaakt en gestuurd! Daar zal de ontvanger zeer content mee zijn.Door mijn werk in het ziekenvervoer hoor en zie ik veel.
    Vaak wordt immunotherapie toegepast als de chemokuur niet altijd het gewenste resultaat heeft.Dit wil nog wel eens aanslaan. Ziek ben je gelukkig niet alleen.Velen om iemand heen leven erg mee. Een kaartje zoals jij die maakt fleurt iemand op.klasse!
    De meeste mensen zijn zeer dankbaar maar kunnen zich niet altijd uiten..
    Daarom is steun op wat voor manier dan ook zeer welkom.
    Hoop maakt mensen sterker dan angst..
    Een kleine glimlach doet wonderen
    Sterke gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tag heb je gemaakt, geweldige tekst en ook de kleuren zijn top
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier heeft het kaarsje maandag ook gebrand voor Rosina…
    Wat maakte je een superlieve kaart voor haar Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Eri, ik heb net gelezen bij Rosina dat ze weer een heel traject aan gaat, zo naar weer! Heel lief dat je laat weten dat je aan haar denkt en ik ga haar ook een
    kaart sturen! Ik hoop toch zodat deze behandeling aanslaat voor haar en alleen maar heel fijn als we aan haar denken door een kaartje te sturen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart.
    Erg leuk gemaakt.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart voor een mooi gebaar, ik duim mee dat het goed komt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri