maandag 23 augustus 2021

Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Pas geleden deze kaart Nederlandse kaart gemaakt, hij staat hier nog op mijn plankje bij de computer. Mijn oog viel er net op, en ik zie een tasje, en dat is precies wat ze bij de 2 zussen willen zien.


Gebruikte Materialen:

- PK 9168 (i love holland)
- EWK 1274 (knipvel)
- LR 0654 (ronde mal + tulpen)
- LR 0603 (vlag)
- CS 1058 (banner)
- CS 1056 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 2 Sisters on the blog # 53 een tas op je kaart




Met deze kaart heb ik gewonnen bij Hobby Vision, daar ben ik natuurlijk heel blij mee.


Groetjes, Eri



22 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Eri....en toevallig met een mooi tasje c=voor de Challenge!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met mooie details Eri, ik vind de ronde mal met bosje tulpen ook super zeg. Gefeliciteerd met je dikverdiende winnende kaartje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Hollandse kaart. Mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met onze tassen challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je winnende kaart Eri, en wat is deze nieuwe kaart leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor hij kan leuk meedoen met onze tassenchallenge! Ik heb mijn kaartjes ook altijd nog een poos op mijn kastjes staan.
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eri kun je even kontakt met mij opnemen ivm het winnen op het hobbyvision blog?
    tiets.w@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuke, stoere kaart ! grappig, dat hij net door dat detail in de challenge past
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een Hollands kaartje. Leuk gedaan met dat plaatje met die tas erop.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje. Op en top Hollands. En handig dat hij mee kan doen met de challenge.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik heb dat plaatje ook, nooit meer aan gedacht om er een kaart mee te maken voor 2 sisters. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met een tas.
    Echte Hollandse kaart.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze leuke materialen. Goed. Bedacht voor de uitdagingen een tas. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje in de rood wit blauwe kleuren en leuke details en dat is boffen dat er een tas op staat zodat ie mee kan doen met de challenge,
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk. Dat jasje ken ik trouwens ook!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige Hollandse kaart met het leuke plaatje en mooi bosje tulpen.
    Leuk dat je gewonnen hebt met deze kaart, hij staat bij mij nog steeds op de kast,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart, Eri. Volgens mij heeft Maxima ook zo'n soortgelijk jasje. Proficiat met je gewonnen kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie Hollandse kaart en ik heb ook eens ergens gelezen dat het het jasje van Maxima is!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook al zo leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb jij even geluk, hihi Zeker weten een tas op je mooie kaart! Ik had gezien dat je had gewonnen met je kikkers, van harte gefeliciteerd Eri!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuke kaart, Eri.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri