zaterdag 10 oktober 2020

Met Oprechte Deelneming!

Hallo Allemaal,

Omdat ik de vorige maand in de top 3 stond bij Carlins Kaartenparadijs mag ik deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg als opdracht; maak een CAS condoleance kaart. Een CAS kaart is voor mij altijd een hele uitdaging, net als het gebruik van inkt en stempels. 


Gebruikte Materialen:

- Oxide inkt (faded jeans)
- Inkadinkado (korenaar)
- CS 1041 (stempeltekst)

Doen jullie ook mee bij?



Afgelopen donderdag won ik met deze kaart de challenge bij 52 WTC



Dank je wel voor jullie reactie op mijn vorige kaart.


Groetjes, Eri

 

23 opmerkingen:

  1. Hij is echt mooi hoor! Ik heb hem opgeslagen, ik vind het ook altijd moeilijk om mooie condoleance kaartjes te maken.
    En gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed op dreef met al je toppertjes. Deze CAS kaart is perfect, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje het is je goed gelukt om een caskaartje te maken met de mooie stempels
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie en stijlvolle condoleancekaart.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel moi Eri, het is je goed afgegaan.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, stijlvolle kaart Eri (en het stempelen gaat je prima af hoor!).
    Proficiat met je winnende kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Eri!! En die achtergrond is top. Super combi.
    Die lieve hamster uit je vorige post is ook een toppertje!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap gedaan Eri...ik zou met mijn handen in het haar hebben gezeten. Je winnende kerstkaartje dik verdiend!!!
    Fijn weekend met de groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch een mooi herinnering met deze oprechte kaart...zonder woorden verder..
    Uit het oog maar niet uit het hart.. dank;

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel stijlvol !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige condoleance kaart!
    Ik vind de tarwe halmen erg mooi.
    Gefeliciteerd met je GD schap en je winnende Kerstkaart dat is ook zo'n leukerd.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dat je onze Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn.
    Bedankt hiervoor.
    Een prachtig voorbeeldkaartje.
    Knap gemaakt Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha kijk jij mocht ook gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs zijn Eri... en daar heb je een prachtig condoleance kaartje voor gemaakt...
    Gefeliciteerd met je topplaatsje bij 52 WTC.
    Je prijsje doe is maandag op de bus...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt. Bedankt dat je gastdesigner wou zijn en proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie stijlvolle condoleance kaart Eri.
    Mooi gestempeld.
    En ook je achtergrond is mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je topper. En je mooie prijs.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi CAS kaartje met dit thema, heel mooi gestempeld.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ook met deze kaart slaag je met vlag en wimpel hoor Eri...hij is prachtig. En gefeliciteerd met je winnende kaartje,superleuk.
    Een fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel mooi Eri. Prachtig en perfect CAS.
    Die stokstaartjekaart is ook heel gaaf! Gefelicteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie CAS condoleance kaart, prachtige stempel op de strook in 't blauw. Gefeliciteerd met je topper
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Eri, gefeliciteerd met je kaartje! Wat een mooi CAS kaartje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige condoleance kaart heb je gemaakt Eri. Leuke stempels van de korenaar. Heel geschikt voor dit doel. Leuk dat je gd mocht zijn. Gefeliciteerd met je top plekje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi met die graanstengels ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is je weer goed gelukt hoor. Met CAS heb ik ook problemen, ik denk altijd dat ik er niet lang genoeg aan gewerkt heb om goed te zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri