donderdag 15 oktober 2020

Merry Christmas!

Hallo Allemaal,

Ik ben ook gezwicht voor deze leuke layoutmal, hij is zo leuk om mee te werken. Dit is mijn eerste, en  mag meedoen op deze donderdag om blogland weer in kerstsfeer te brengen.  



Gebruikte Materialen:

- PK 9164 (winterdays)
- LR 0677 (layout mal)
- COL 1477 (kerstman)
- CR 1478 kerstroos)
- LR 0551 (mistletoe)
- Alie Express (merry christmas)


Dinsdag kreeg ik de mooie prijs al, die ik vorige week gewonnen heb.


Dank je wel Rosina.


Deze kaart doet mee met:

- 52 WTC # week 42


Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri



40 opmerkingen:

  1. Mooie ronde kerstkaart en veel plezier met je gewonnen prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met je nieuwe stans.
    Heel veel plezier met je prijs, je hoeft je komende tijd niet te vervelen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook gezwicht voor deze super leuke mal Eri?
    Je hebt er gelijk een heel leuk kaartje meegemaakt!!.
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje de layout mal is zeker mooi zit er ook over te denken maar alles op zijn tijd leuk hoe je hem hebt gebruikt met de schattige kerstman
    leuke prijs heb je gewonnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest ook héél even dubben maar ben ook gezwicht, hij is zó leuk en jouw kerstkaart er mee óók!
    Prachtige prijs Eri, veel plezier er mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en die mal is super hè! Fijn dat je me weer een nieuw idee geeft met deze kaart, hihi...
    Veel plezier met je prijs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi je kerstkaartje met deze leuke nieuwe ronde mal van MD Eri...mooi al die vakjes opgevuld..
    En veel plezier met je prijsje, graag gedaan hoor...was ook dik verdiend!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en ik heb de mal ook nog maar dan van vroeger. Mooi is je prijsje, heel veel plezier ermee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart met een leuke mal! Je hebt ook een leuke prijs gekregen, veel plezier ermee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart week 42 met Mdesign mal , wauwww
    Veel plezier met je prijs en een fijne dag
    Liefs van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o, wat is hij mooi zo leuk gedaan! Veel plezier met je prijs Eri.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met deze ronde lay-out mal. Ik hoop ze ook nog te pakken te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het verbaast me dat jij deze mal nog niet had. Wat een leuke kerstversie heb je er mee gemaakt. Proficiat met die mooie prijs. Daar gaan we vast wel iets mee zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart en deze mal vind ik heel mooi1 ik heb zelf voor de vierkante gekozen maar moet er nog mee aan de slag! Vind het nog moeilijk de vierkantjes te vullen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met deze leuke mal, Eri. Hij staat ook op mijn verlanglijstje...
    En je kunt weer lekker aan de slag met je mooie prijsje.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kerstkaart Eri.
    Prachtige prijs heb je gewonnen, gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gedaan met deze kerstman op de ronde kaart.
    Staat bij mij hoog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja die mal is super maar ik kan er maar niet aankomen :( Dus geniet ik maar van de mooie varianten die ik voorbij zie komen. Je hebt hem heel leuk aangekleed Eri, die kerstman is er ook gaaf bij.
    Leuk dat je prijs al binnen is, lekker freubelen:)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een PRACHTIGE kaart heb je gemaakt Eri.....schitterend afgewerkt.....TOP!
    Veel knutselplezier met deze mooie prijs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat een prachtige kaart met die gave mal ! En nog veel plezier met je prijs ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al zo'n leuke uitwerking van de mal!
    Ik wil hem ook:)
    Je Kerstman is een schatje.
    Mooie prijs, gefeliciteerd, en heel veel plezier met freubelen!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze mal zie ik vaker, ik snap dat je ervoor gezwicht ben, hij is zo veelzijdig! Jouw kaart ermee is erg gaaf, leuke invulling van de vakjes, niet te druk en mooi in evenwicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooo wat is hij leuk Eri, zoveel moois op te zien.
    En wat heb je een gave prijs gewonnen, daar gaan weer mooie dingen uitkomen....fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart is dit weer !
    En geniet van je prijs !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kerstkaart en ja die mal is helemaal super.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Eri, wat heb je de vlakken mooi ingevuld. Wat een leuke prijs heb je gekregen zeg, de boompjes zijn mooi van vorm en volgens mij heel handig om op je kaart te verwerken.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is ook een superleuke mal en ik ben bang dat ik er ook voor ga bezwijken want iedereen maakt er zulke leuke kaarten mee. Deze eerste van jou is ook super gelukt.
    Wat een prachtige prijs heb je gewonnen, daar kun je wat mee!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij hebt deze ook al...ik kijk er zo naar uit, lijkt me een opschieter om voor de kerst kaartjes te maken, want ik moet er nog wel veel. Komt ieder jaar weer goed dus ook dit jaar wel, hihi Ik vind hem heel leuk geworden Eri!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje heb je gemaakt Eri! En veel plezier met je gewonnen prijs!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kerstkaart met deze leuke stans en je hebt een superleuke prijs gewonnen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi kaartje wat je hebt gemaakt met de ronde stans van MD. Veel knutselplezier met je gewonnen prijs.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi Eri, ik zie veel mooie kaarten voorbijkomen met deze stans. En wat een leuke prijs heb je gekregen, veel plezier er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele leuke kaart met die ronde mal ! Mooi hoe je de papiertjes hebt gecombineerd! Mooie prijs die je hebt gewonnen. Daar volgen vast weer hele leuke kaartjes mee ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke prijs! Veel plezier ermee. Deze kaart is een beauty; erg mooi zo'n rond model. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. je ronde kerstkaart is heel mooi!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel leuk deze ronde kaart. Ik v mond dit ook een hele leuke mal. Jouw kaart is een topper
    Leuk is de kerstman erop.. Leuke opvulling van de vakjes . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hahaha..... ik nog niet, maar ik vind hem wel verschrikkelijk leuk! Jouw kaart is ook heel mooi aangekleed.
    Ik heb vanaf woensdag last van de robotvraag en echt niemand weet een oplossing. Zo vervelend weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super leuke ronde kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow dat heb je prachtig uitgewerkt, er zullen er zeker nog wel volgen. En wat een superprijs heb jij gewonnen zeg, veel plezier ermee.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri