donderdag 21 februari 2019

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Het is al week 8 van de kerstkaarten donderdag bij 52 WTC. Ik heb nog verschillende plaatjes van al wat oudere knipvellen, die probeer ik nu eerst te verwerken. Het plaatje op deze kaart was ook nog zo'n overblijfsel.


gebruikte materialen:

- PB 7044, PB 7053 (woodland christmas, berry christmas)
- MB 0168 (knipvel)
- CR 1332 (vierkante mal)
- CR 1378 (tak)
- LR 0437 (elzepropjes)
- LR 0439 (amarylis)
- LR 0550 (larix)
- COL 1443 (label)
- LR 0551 (maretak)
- PL 4515 (enamel dots)
- Crealies (stempeltekst)


Deze kaart doet mee met: 52 WTC week 8

Vandaag ga ik met mijn vriendinnen naar de KGKD in Den Bosch, dus ik kom jullie pas vanavond of morgen  een bezoekje brengen.

Groetjes, Eri

32 opmerkingen:

  1. Toffe kaart met deze amaryllissen, mijn schoonma heeft die altijd in de kerstperiode,..
    Veel plezier in Den Bosch.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel veel plezier in den Bosch! Dat zal vast wel lukken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloementoef heb je hier gemaakt. Past mooi bij het plaatje.
    Veel plezier in Den Bosch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!! Een mooie geheel in prachtige kleuren.
    Veel plezier op de beurs!
    Lieve groet, Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart!!
    heel veelplezier vandaag.
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combi van plaatje en bloemen op je kaartje.
    Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Eri.
    Ooh, gezellig. Heel veel plezier en toon je de 'buit' ook? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Eri , met die mooie bloemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met een supermooi plaatje, mooi papier en een prachtige bloementoef ! Geniet van je dag in Den Bosch ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een prachtig kaartje mooi dat amerillis plaatje mijn moeder had er eentje staan vanaf de kerst er daar kwamen in totaal 12 bloemen in
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige afbeelding. Mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Veel plezier op de beurs!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Eri , veel plezier op de beurs !!
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje met deze Amarilys. Leuk die bloemen ervoor! Ik ben eindelijk volger bij je geworden. Ben eens nieuwe mensen aan het aanwerven. Je kaartjes zijn altijd zo mooi en leuke ideetjes om te doen! Fijn dat je meeodet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En heb je een leuke beursdag gehad Eri? Ik geniet hier van je mooie kerstkaart, mooi gecombineerd allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met dit mooie plaatje, leuk met de bijpassende stans. Ik hoop dat jullie genoten hebben in Den Bosch,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Nancy. mooie bloementoef. IK hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad en veel inspiratie op hebben gedaan. Heel leuk. Het is voor mij te ver. Wij hadden deze beurs in het verleden in Zwolle vons ik altijd heel erg leuk om naar toe te gaan. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kerstkaart is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Eri, goed plan om wat oudere plaatjes op te maken. En een dagje beurs, altijd leuk, je ziet vast veel leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie traditionele kaart in deze rode kleur! Oh leuk dat je naar de beurs gaat! Gaan jullie dan met openbaar vervoer of met de auto? Veel leuks gekocht? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt op een prachtige manier weer wat ouds opgemaakt, Eri. Was het leuk in Den Bosch? Heb je nog veel gekocht?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een prachtige kaart, heel mooi opgebouwd. Je babykaart is mooi en schattig met de koala. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad op de beurs.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Eric.
    Super.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart met de Amaryllissen, prachtig!
    Was het leuk op de KGKD?
    grtz Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje en ik ben benieuwd hoe je dag is geweest.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Het plaatje is super mooi
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nogmaals bedankt voor de fijne dag vandaag. Je kaart is weer top maar van jou verwachten we niet anders hé. Leuk dat de amarylis terugkomt in de bloementoef.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi dit kerstkaartje Eri ...wat een schitterend amarillis op het plaatje...Hopelijk heb je een gezellige beursdag gehad in Den Bosch...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor de leuke dag gisteren in Den Bosch. En dit is weer een pracht van een kaart. Mooie kleurencombinatie en perfect afgewerkt met jouw handelsmerk: de bloementoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zo gaat het lekker vlot, het opruimen... ben ook bezig, alle reeds ingekleurde plaatjes te verwerken, geeft weer wat ademruimte (lees : plek voor nieuwe spulletjes)
    een leuk kaartje, veel plezier gehad in den bosch ?
    morgen gaan wij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart zeg! Die amaryllis staat ook nog op mijn lijstje.... Maar ook ik ben donderdag naar de beurs geweest en daar was ik al snel door mijn budget heen: zoveel leuke dingen! En wat is het designpapier mooi gecombineerd. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri