maandag 25 februari 2019

JIJ ...............

Hallo allemaal,

Toen ik een paar weken geleden de JIJ stans had gebruikt, zei ik dat ik die nog veel vaker zou gebruiken zo leuk is die. Dit keer heb ik de stans gebruikt in combinatie met de Nuvo shimmer powder. En ben echt blij met het resultaat! 



De bloemen zijn ook met het powder gekleurd.

Gebruikte Materialen:

- NUVO shimmer powder ( bleu blitz, solar flare, catherine wheel)
- KJ 1726 (jij stans)
- COL 1323 (bloemen)

Leuk dat jullie weer zo lief gereageerd hebben op mijn vorige kaart! 

Groetjes, Eri


18 opmerkingen:

  1. Dat zijn supergave kaarten geworden, Eri. Die stans is momenteel overal uitverkocht. Ik zag er eerst niets in, maar als ik deze kaarten zie. Prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat een leuke kaart.
    De 'jij'stans is echt leuk als ik het zo bekijk.
    Toch maar op mijn verlanglijstje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad een erg leuke stans, Eri. En wat zijn dit ook weer een mooie kaarten geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeeeeeeel TOF zijn ze geworden Eri! Ik ben helemaal geen fan van de kleur geel, maar in combi met zwart en nog een kleur word het heel verrassend hè! Ik vind ze prachtig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes staan hier .
    Inderdaad een hele mooie mal.
    Zijn alle twee heel mooi geworden.
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij stapt wel uit je comfortzone met deze kaarten. Je mag terecht blij zijn met het resultaat. Beide kaarten zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW wat zijn ze mooi deze kaartjes!!
    Wordt al meer fan van de JIJ mal...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel andere kaartjes dan ik van je gewend ben. Maar wel super tof!! Deze stans mag je nog wel vaker gebruiken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie fleurige kaarten Eri. Heel leuk gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk Eri, mooie kleuren en ook hele mooie achtergrondjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave JIJ kaarten zijn het geworden. Geeft een snel en leuk effect.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh JIJ kan er wat van, heel mooi. Geel is niet m’n favoriete kleur maar hier vind ik het heel gaaf. Mijn shimmerpoeder staat nog in de wachtrij daar moet ik dringend eens mee aan de slag.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn erg leuk Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn eeg leuk geworden Eri. Leuk om met dit poeder te werken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend mooi gedaan, lekker vrolijk ook!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Logisch dat je blij bent, want het resultaat is ook super. Heel mooie kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie kaartjes. achtergrondjes met leuk effect gekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt twee supertoffe kaartjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri