donderdag 3 januari 2019

Oh Deer it's Christmas!

Hallo Allemaal,

Ook in het nieuwe jaar ben ik weer van de partij op deze eerste kerstkaarten donderdag. Ik was meteen verkocht toen ik deze schattige rendieren zag.
Ik wens iedereen een Gezond, vreugdevol en creatief 2019 toe!



Gebruikte Materialen:

- Decotime (design papier)
- LF 772 (sneeuw)
- Crealies (cirkels)
- MFT1214 (rendieren)
- CS 0980 (stempeltekst)
- CR 1448 (sterren)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC week 1 2019

Dank je wel voor jullie leuke reacties het afgelopen jaar,  ik heb er van genoten net zoals van het bloggen zelf.

Groetjes, Eri

28 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt schattig die rendieren.
    Leuke kaart geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief en leuk setje is het zo ! geslaagd kaartje
    een fijn, gezellig, positief, gezond en creatief 2019 gewesnt
    tof dat je er weer bij bent vanaf de eerste week van het nieuwe jaar !
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WWoowww….prachtige kaart , dank voor je mmoie 1e bijdrage!!
    Fijne donderdag van Epe DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die twee vind ik ook zooooo leuk en wat heb je papier super gecombineerd Eri, een enige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die herten zijn ook hartstikke leuk. Het papier herken ik, leuk gecombineerd! al met al een mooie kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, een heel mooie kaart, mooi papier en die herten zijn super ! Nogmaals de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn inderdaad heel erg leuk en je kaartje is weer super.
    Ik wil jou ook bedanken voor alle lieve en leuke reacties die je steeds bij me achter laat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die rendieren zijn echt geweldig, Eri!
    Leuk vrolijk kaartje.
    Voor jou de beste wensen voor 2019!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit mooie materialen en een hele leuke kaart ermee gemaakt.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad zijn ze schattig deze rendieren! je kaart is prachtig! mooi papier heb je gebruikt. leuke kleuren. We gaan lekker door met bloggen. Heel gezellig. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart met die lieve rendieren!
    Lekker vrolijk ook!
    groetjes en nog de beste wensen voor 2019, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje en wat een mooie rendierenstans is dit! Super! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een super gaaf kerstkaartje weer Eri...zo mooi die fijnw rendiertjes erop....TOP!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja inderdaad erg schattig deze rendieren.Een mooie kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor die rendieren vallen bijzonder in de smaak, je ganse kaart trouwens, fijne papiertjescombinatie. Jij geeft ook niet vlug op, met kerstkaarten maken bedoel ik, misschien moet ik je voorbeeld maar eens volgen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die rendieren zaten ook bij mijn laatste bestelling. Te leuk!
    Je hebt er echt een super mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave rendieren, Eri...daar zou ik ook geen weerstand aan kunnen bieden! Mooi kaartje heb je met ze gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi !
    Prachtige tinten heb je gebruikt !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn zeker erg leuk, maar de tekst vind ik ook super.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad ! Wat een superleuke rendieren ! Heel mooie kaart heb je er mee gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart alweer!
    Ook de beste wensen en gelukkig en gezond 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook jij hebt al een goede start gemaakt met de kerstkaarten. Leuke rendiertjes en papiertjes, ja wat kan ik zeggen een typische Eri kaart die bij iedereen in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn super leuk deze rendieren! Ook voor jou de beste wensen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuk kerstkaartje, die rendieren zijn erg schattig!!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De allerbeste wensen voor 2019 en veel creativiteit toegewenst.
    Mooie en vrolijke kerstkaart, hele leuke rendieren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
    Prachtig kaartje, supermooi die rendieren, leuk hoe je je papiertjes gebruikt hebt, heb die ook, vind ze heel druk, maar hier heel mooi op je kaart!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri