maandag 31 december 2018

Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Dit zal echt de laatste kaart zijn van het jaar. Ik wilde toch nog graag meedoen met de challenge van Marianne Design. Ik vond het echt een lastige opdracht, en heb er lang tegenaan zitten hikken.  


Gebruikte |Materialen:

- PB 7049 (eline's babies blue)
- VK 9554 (knipvel)
- CR 1360 (cirkel)
- CR 1395 (schep, hark, bloempot)
- LR 0205 (hek)
- LR 0400 (krokus) 
- LR 0401 (tulp)
- COL 1443 (label)
- CS 0987 (stempeltekst)


Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- Marianne Design Challenge Blog # 215


Ik wens iedereen een  fijne jaarwisseling, en een gezond, spetterend en creatief 2019.  Bedankt  allemaal voor de leuke reacties dit jaar!

Groetjes, Eri

17 opmerkingen:

  1. Het heeft je moeite gekost maar het is een heerlijk voorjaarskaartje geworden Eri, was het maar vast zo ver!
    Fijne en veilige Oud&Nieuw en alle goeds voor 2019!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie fleurige kaart ! geslaagd hoor
    ik wens je een heel erg fijn, gezellig, positief en creatief 2019.
    veel liefs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je dan toch maar gelukt, een hele fleurige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel een snoepie hoor Eri en de kleuren prachtig...ik kijk ook uit naar het voorjaar bij het zien van je kaart hihi.
    Jij ook een fijne jaarwisseling en een heel mooi, gezond en creatief jaar en dan kom ik weer bij je kijken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Eri mooie kaart.
    Ik heb er ook moeite mee met de kleuren maar ik sla een keer over om weer mee te doen.
    Fijne jaarwisseling en veel mooie creatief en gezond 2019Van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd Eri. Het is een prachtige kaart geworden. Goede jaarwisselin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een superleuke kaart gemaakt in de gevraagde kleuren,
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geslaagd hoor, je hebt er een fellere versie van gemaakt zo zou het bij mij ook uitdraaien.
    Nog heel veel creativiteit voor dit jaar, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met het mooie moodbord gemaakt Eri !
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jouw
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Lekker fleurig
    Toch nog goed gelukt met de moeilijke kleuren, ik zag het niet zitten met de kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gevonden. En leuk om een voorjaarskaartje te zien. Een verademing na al onze kerstkaartjes :)! Ik wens je ook langs deze weg uiteraard een heel fijn, gezond, creatief en vreugdevol 2019 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lastig Eri? Hij is supermooi geworden hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen voor 2019!
    Je hebt er een echte voorjaarskaart van gemaakt, erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voorjaar op je kaart, leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorjaarskaart! Nog even en de bolletjes komen weer boven de grond.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk voorjaarskaartje...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge kleurenuitdaging.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri