dinsdag 19 maart 2024

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,

Vandaag is Ineke jarig. Voor haar ben ik in de weer geweest met inkt, stempels en embossingpoeder.  Daarna de HB uitgestanst en verhoogd terug geplakt. Via deze weg wens ik je ook een hele fijne dag toe.


                                                                  Gebruikte Materialen:

- CR 1538 ( slimline basismal)
- TC 0855 (stempel)
- CCL-ES-CD267 (happy Birthday)

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri


18 opmerkingen:

  1. die is leuk geworden, mooi kleurrijk kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele vrolijke kaart in al die kleurtjes , zal Ineke blij mee zijn.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke gekleurde achtergrond en de mooie rozenstempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect voor Ineke en voor jou best uit je comfortzone denk ik?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart heb je gemaakt voor Ineke.
    Mooie achtergrond in de regenboog kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart. Mooie kleuren op de achtergrond lekker vrolijk knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Eri, wat een mooie kaart voor de jarige.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met de grote HP stans!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor haar, leuk met de HB stans.
    Mijn papierblok komt van dezelfde webwinkel als de mijne,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, heel mooi met deze kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurrijke kaart heb je gemaakt Eri! Gaaf resultaat vind ik dat altijd, iets verhoogd terugleggen. Mooi gedaan zo.
    Fijne dag!
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart heb je voor Ineke gemaakt. Het spelen met inkten gaat je goed af en de stempel van die roos is prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij is dit helemaal Ineke haar stijl, zal ze prachtig vinden! En ik vind de kleuren geweldig! Word je helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk gedaan ,mooie kaart voor Ineke.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een pracht van een creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi gekleurde kaart!
    Moderne uitstraling!
    Noemden ze dat niet spikkelen vroeger? Keer heel wat anders en zekers goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie vrolijke verjaardag kaart heb je voor Ineke gemaakt. Leuk zo met de tekst. In de stijl van Ineke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh deze past perfect bij Ineke, ik mis alleen een beetje bling bling voor haar 😉 superleuk gedaan Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri