vrijdag 29 maart 2024

Gefeliciteerd met jouw verjaardag!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik alweer, want gisteren was Margreet jarig. Zij is helemaal in de ban van het maken van snippets. Daarom heb ik een filmpje bekeken van haar favoriet, en het ook eens geprobeerd. Ik ben ook met een brayer en inkt aan de slag gegaan. De vlinder twee keer gestempeld en één keer apart gekleurd en uitgeknipt. Margreet ik hoop dat je gisteren een heel fijne dag hebt gehad met veel post.

Gebruikte Materialen:

- Distress inkt
- STAMPSS282 (stempel)
- KJ 1721 (stempeltekst)

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri

 


 




 

21 opmerkingen:

  1. Heel knap gemaakt en precies denk ik zoals Margreet het mooi vindt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heel erg leuk met deze techniek bezig geweest. Deze stempel leent zich er goed voor. Het resultaat. Is heel erg mooi. . Prachtige kaart heb je zo gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan Eri, echt a la Margreet!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, pracht van een kaart en helemaal iets anders dan we van jou gewend zijn. TOP !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk Eri! snippets ken ik niet; Ik zal ook eens een filmpje moeten googglen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Eri dat is een schitterende kaart geworden voor Margreet! Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En in het echt is hij nog veeeel mooier. Het is je zó goed gelukt om ook een snippet te maken Eri. Ik zou bijna zeggen: moet je vaker doen. Zo lief van je om dit speciaal voor mij te doen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel heel iets anders dan we van jou gewend zijn. Ik vind het prachtig geworden, hele mooie kleuren en zo te lezen was Margreet er ook blij mee.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en ook een prachtige kleur gebruikt.
    Snippet kaart nooit van gehoord.
    fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat gaaf dat je in deze stijl aan de slag bent gegaan Eri.
    Je hebt er een prachtige felicitatie-kaart van gemaakt. En smaakt het naar meer? Je kerstkaart hieronder was ook weer een plaatje, leuk die gnome en alles weer perfect op elkaar afgestemd. Fijne Paasdagen vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart voor Margreet.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige snippet heb je voor Margreet gemaakt, echt mooie kleuren en een leuke vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om dit speciaal voor te maken. Heel erg mooi Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige verjaardagskaart voor Margreet.
    Erg mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, dat heb ik geloof ik nog nooit bij jou gezien. Wat een mooie kaart is het! Ik zag hem al bij Margreet op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel aparte kaart.
    Mooie vlinder. Lijkt uit de oudheid te komen..kon de tekst niet geheel ontcijferen .. Hoe beter ik keek hoe meer jouw vakmanschap te voorschijn kwam..prachtige oude kleur..
    Of vakvrouwschap, ieen geheel andere dimensie..prachtig!
    Hopenlijk heb ik het goed omschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om zoiets heel anders te zien dan we van jou gewend zijn. Het is een mooie kaart met prachtige vlinder en leuke achtergrond.
    Fijne paasdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met de mooie stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en wat leuk dat je je verdiept hebt in de kaarten die Margreet vaak maakt! En het is je nog super goed gelukt ook!
    Fijne Paasdagen en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij bent ook van alle markten thuis, dit heb je ook weer zo mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri