donderdag 11 juli 2019

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Vandaag  gaan we  gewoon vrolijk verder met weer een kerstkaart op donderdag.  We zijn in week 28 . Deze week  mag de kerstman de klok laten luiden. 


Gebruikte Materialen:

- Panduro (design papier)
- Ali Express (rechthoekige mal)
- COL 1391 (kerstman)
- COL 1369 (klok)
- MFT 489 (fishtail)
- DF 3440 ( ijskristallen)
- Crealies (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC week 28

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri

27 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje met die leuke kerstman! Je vorige kaartje is ook erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Eri met een heel erg leuke kerstman! Heerlijk om al je kerstkaarten straks al klaar te hebben liggen, ik begin daar altijd veel te laat mee, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd deze kerstman, blijft altijd zo leuk om deze vrolijkerd te maken....'

    Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met die schattige kerstman ik kon de klok in Utrecht helemaal horen luiden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Eri ,leuk kerstmannetje erop mooi baardje

    Die blijft gezellig , toppie dat je al veel kaartjes hebt Creatieve groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, heel mooi papier, en zo'n leuke kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de kerstman heb je gemaakt Eri. blijft ook leuk om te gebruiken. De kaart heb je weer erg mooi samengesteld. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig hoor deze kerstkaart met de kerstman.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart voor je voorraadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met de leuke kerstman, mooi papier en leuk met de grote bel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart.
    Zo mooi in deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooi kaartje en een leuke kerstman! Ik vind het altijd moeilijk om zulke plaatjes mooi bij elkaar te krijgen!Gaat bij mij altijd scheef!! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf kaartje, Eri. Lekker strak, mooi papier (heb ik volgens mij ook) en een supertoffe kerstman!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die is mooi! Mooie papiertjes en de kerstman doet het altijd goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje met die statige kerstman erop Eri en ook heel mooi designpapier gebruikt....
    KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd is dit !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die kerstman staat goed te pronken met zijn bel op je kaartje, leuk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kerstkaart Eri, een kerstman doet het altijd goed en zeker zo’n mooie als deze van jou! Mooi papier heb je gebruikt!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik dacht al wat hoor ik daar maar nu zie ik het, het was je kerstman met z'n bel. Dat heb je weer mooi bedacht, vind ik leuk!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Eri!
    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Eri! Wat blijft die kerstman leuk!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supertoffe kerstkaart laat je zien Eri!!
    Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Door omstandigheden reageer ik een dagje later...
    Wat een gezellig kaartje, Eri, met de kerstman met zijn bel! Ik hoor hem haast "ho-ho-ho" roepen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi, hoi ! Hier ben ik weer :) Wat een superleuke kaart ! Vrolijk met die kerstman en mooie bij elkaar passende papiertjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach, deze blijft een van mijn favorietjes ! helemaal leuk is deze geworden,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri