donderdag 25 juli 2019

Fijne Kerst!

Hallo Allemaal,

Ook met deze tropische temperaturen ben ik er weer met mijn wekelijkse kerstkaart. Tot nu toe lukt het nog steeds. Ik kan slecht tegen de warmte en blijf dan ook zoveel mogelijk binnen. In mijn hobbykamer is het goed uit te houden met de airco. Inmiddels zijn we in week 30. Vandaag krijgt puppy de hoofdrol op mijn kaart.


Gebruikte Materialen:

- PK 9159 (swedisch winter)
- tayloredexpresions# TE 199 (sunburstmal)
- COL 1464 (puppy)
- COL 1443 (label)
- CS 0979 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met:

- 52 WTC week 30

Jullie bezoekjes en reacties op mijn kaarten worden erg gewaardeerd, dank je wel!

Groetjes, Eri


28 opmerkingen:

  1. Prachtig Eri ,zo leuke dat je puppy mee doet bij week 30
    Gelukkig heb je airco , ik ga zo fietsen bbrrrr…
    Fijne donderdag van Epie DT53WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige en lieve puppy kaart en ik ben jaloers op je airco!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super sunburst kaart Eri!! Zo leuk met die kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje, schattige pup en dit swedish winter papier is ook schitterend.
    Lekker ik hoor airco...

    fijne dag
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje leuk dat zweedse papier erbij dit puppie is ook een van mijn favorieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige puppy ! Mooi kaartje Eri.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de sunburst mal en de leuke puppy, ik blijf ook binnen, veel te warm
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje! die puppy komt hier mee op het verlangenslijste ;)
    grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zit je hondje lekker te pronken op je mooie sunburst kaart! Ik heb al eens zitten meten om zoiets ook te maken, maar liep een beetje vast. Zie nu dat jij een stans hebt gebruikt(?). Gaaf hoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh heerlijk Eri, airco! Dat hebben wij helaas niet in huis en hoe langer de hitte aanhoudt hoe warmer het binnen wordt, ondanks dat we zoveel mogelijk alles dichthouden... nou ja. Gaat wel weer over. We hebben wel een verkoelend zwembadje in de tuin.
    je kaart met het lieve hondje is erg leuk weer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kerstkaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lieve kerstkaart, Eri.
    Zo leuk met die puppy.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh bofferd..airco in je knutselkamer...hier loopt de lijm vanzelf uit de tubes..LOL. Je leuke kaart is top met die leuke hond als middelpunt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOoohh ! Superschattig ! Hier ook de airco net even aangezet! Nu toch weer even zonder, want heb niet zo graag airco, maar ja, op deze warmste dag ooit. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat mooi gedaan met al die reepjes achter het plaatje! Mooi papier en leuke kerstkleuren gebruikt! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schattige kerstkaart met het hondje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een schat van een kaart gemaakt. Mooie combinatie van de papiertjes en de leuke hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tropische temperaturen en een top kerstkaartje Eri! Heel leuk gedaan deze! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een mooie kaart, zo schattig met dat hondje ! Ik heb helaas geen airco in huis, wel een ventilator. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Eri. Mooie achtergrond met dit leuke papier. Wat fijn dat je airco in je hobbykamer hebt. Dan is het zeker goed uit te houden. Wij hebben ventilatoren in huis scheelt ook al. Ik hou van de warmte maar dit hoeft nu ook weer niet. Het is nu een beetje te.. volgende week voorspellen ze 2 graden dat is beter.. Sterkte ermee. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart !
    Dit hondje is super leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig kan jij zonder problemen knutselen op je hobbykamer, hier is dat niet het geval hoor. Die puppies liggen hier ook klaar maar ze zullen nog wat blijven liggen denk ik. De sunburstmal blijft toch mooi he, volgens de kleuren die je gebruikt geeft het telkens toch weer een ander effect. Heel leuk kaartje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. helemaal leuk is het kaartje geworden ! de sijmallen van Marianne Design blijven toch leuk ! ze gaan in m'n koffer als we op reis zijn, samen met de cuttlbug en papierresten en... draaien maar !
    fijn dat je er weer bij bent ondanks deze hitte !
    grtjs,martina (DT 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk kerstkaartje Eri !
    Op mijn hobbyzoldertje zou een airco welkom zijn.
    Hopelijk wordt het nu snel wat frisser !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart met de puppy !
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is zo leuk Eri! Dat hondje kan overal op!
    Leuke sunburstmal heb je gebruikt, ik kon hem met googlen niet vinden,klopt je vermelde nummer wel? Fijn weekend alvast xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri