vrijdag 11 oktober 2024

Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

De vorige maand stond ik in de top 3 bij Carlins Kaarten Paradijs daarom mag ik deze maand GD zijn. Carla en Karin willen deze maand graag iets zien met driehoeken, gecombineerd met iets wat je graag doet.  Ik lees graag, hoe spannender hoe liever, daarom heb ik mijn boeken erbij gepakt. Ik heb de kaart wel zo gemaakt dat hij nog verstuurd kan worden aan iemand die ook graag leest.




Gebruikte Materialen:

- 6011/0549 (tropical summer)
- 6002/1101 (driehoeken)
- COL 1454 (poes)
- COL 1529 (boeken)
- COL 1523 (bril)
- LR 0677 (lamp)
- 130501/1825 (gefeliciteerd)


Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi gastdesignerkaartje met de lezende poes, wat een leuk patroon en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk spannende boeken, je kaartje is ook super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, lieve kleurtjes, mooi model.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje het papier en het model met de stansjes een gezellig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart en helemaal perfect voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat heb je schitterend gedaan met dat mooie papier in vrolijke kleurtjes (dacht ik ook eerst te gebruiken) en de poes is zo schattig met haar brilletje. Superleuke GD-kaart!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri