dinsdag 2 juli 2024

Ik ga op vakantie, en neem mee...

Hallo Allemaal,

Bij Knutsels & Kadootjes zijn ze al helemaal in vakantie stemming, en willen dan ook graag voorwerpen zien die je mee neemt op vakantie. Ik ga op vakantie, en neem mee koffers, een fototoestel, en een strandtas met zonnecréme .



                                                                     Gebruikte Materialen:

- 6011/0524 (ten mile)
- Action (basismal)
- LR 0606 (globe)
- LR 0541 (palmbomen)
- LR 0542 (koffers)
- LR 0535 (wegwijzer)
- LR 0543 (strandtas)
- LR 0605 (fototoestel)
- COL 1484 (glas, flesje)
- CR 1471 (vliegtuigjes)
- CR 1402 (zon)
- CS 1070 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- Knutsels & Kadootjes # ik ga op vakantie en neem mee...

Groetjes, Eri

16 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart vakantiekaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supertoffe vakantiekaart waar heel veel op te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vakantie kaart Eri.
    Zoveel op te zien.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met al de leuke spulletjes die meegaan op vakantie leuk al die details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige vakantie kaart gemaakt. Wat heb je er veel moois opgezet. En het is een heel mooi geheel. Erg leuke details. Een topper hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, zoveel te zien. Er is een detail wat me echt opvalt: op de wegwijzer staat 'Klang' geen idee wat of waar dat is.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een super leuk vakantiekaartje!! Er is zoveel op te zien.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke vakantiekaart met de globe op de achtergrond, leuk de koffers, ik heb Klang even gegoogled, maar géén idee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende vakantiekaart Eri, zoveel leuke dingen op te zien. En Klang dat snap ik ook 😉.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan Eri. Leuk met die globe er op en wat neem jij veel leuke spulletjes mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vakantiekaart heb je gemaakt.
    Er is zoveel leuks op te zien.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even in de vergroting naar al het moois zitten kijken Eri. Superleuk zoals je deze vakantie-kaart op hebt gebouwd. Die sleutels aan de koffers, het printje en tekst op de tas, de drankjes...echt hele mooie details vind ik. Een toppertje!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent helemaal klaar voor je vakantie zie ik. Wat leuk die sleutels op de koffers.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat ontzettend leuk is deze vakantiekaart! Supergaaf! En zoveel te zien ook. Ik heb nog geen vakantie maar krijg er extra zin in als ik je kaart zie! Dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig wat een leuke kaart zo kom je wel in de stemmig om op vakantie te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een super leuke kaart met al die details!
    Echt heel mooi gemaakt! Ik heb hem even vergroot dan kon ik beter alle details zien!
    Klang heb ik even opgezocht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri