vrijdag 28 juni 2024

MEGA dikke knuffel LORE!

Hallo Allemaal,

Ik heb nog eens een kaart naar Lore gestuurd met haar favoriete dier; de Panda. Dit is het enige wat we voor haar kunnen doen. 
Iedereen weet denk ik wel dat ik groot fan ben van grote letters en teksten, daarom doe ik met deze kaart nog een keer mee bij DCL.  Achter de letters heb ik strookjes geplakt zodat haar naam in pop-up staat.


Gebruikte Materialen:

- PK 9190 (lemonade)
- COL 1409 (panda)
- Crealies (alfabet)
- CR 1510 (banner)
- CS 1066 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- DCL # 387 grote tekst in de hoofdrol

Groetjes, Eri

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik keek gisteren nog naar je kaart die ik van je kreeg met mijn verjaardag en toen dacht ik nog, wel tof die grote letters (hoera). Toen gebruikte je lieve panda 🐼 stempels en veel felle kleuren. Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze persoonlijke kaart. Daar zal Lore weer heel blij mee zijn!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart h3b je voor Lore gemaakt. Erg leuk met haar naam en de twee leuke panda’s. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat is dit mooi. Daar gaat Lore heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor Lore, zo leuk met de pop up letters
    ik heb ook inmiddels al weer een 2e kaartje gestuurd ( vergeten te scannen) maar net wat je zegt het is het minste wat we voor haar kunnen doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie kaart voor LORE.
    Mooi met die grote letters en heel leuk de panda's hierbij.
    Heel knap gemaakt Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart heb je voor Lore gemaakt, zal ze vast heel blij mee zijn. Lief van je!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart voor Lore !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lore is er vast blij mee, een heel erg gaaf kaartje voor het meisje. Ik las pas later na mijn vakantie op Anks blog over haar en heb haar natuurlijk ook een kaartje gestuurd. Inderdaad is dat jammer genoeg alles wat we kunnen doen om haar op te fleuren. Fijn dat je meedoet met DCL, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart voor L'Oréal.
    Doet altijd goed post ontvangen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is wel een hele mooie Eri!!
    Ja een pittige tijd voor dit meiske. Dit is wel een hele leuke verrassing voor haar.
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer mooi met de grote letters gespeeld, Eri. En dan 2 van die gave panda's. Ik kan me zo voorstellen dat Lore hier wel erg blij mee zal zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach....wat een mooie kaart met Lore haar naam in het groot Eri....dat zal ze heel leuk vinden!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk en heel mooi gemaakt voor Lore. Leuk die grote letters die haar naam vormen en die lekker naar voren komen. Je hebt op een leuke manier de panda's en de kleine teksten erbij geplaatst Eri. Echt een toffe kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een superleuke kaart voor Lore, met haar naam er op en de leuke panda's erbij, daar is ze vast heel blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een leukerd! Vooral met haar naam is het zo persoonlijk. Ik vind het een super gave kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart voor Lore. Leuk zo met de letters van haar naam.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri