zondag 25 februari 2024

Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Gisteren was Wilma jarig, voor haar had ik een borduurkaart die al eens op mijn blog is geweest, en die ik speciaal voor haar bewaard had.  Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt.

Vandaag alweer een jarige in blogland. Dit keer is het Ank die de kaarsjes uit mag blazen. Ik weet dat de kaart is aangekomen, maar wens je van hier ook een fijne dag toe.


Gebruikte Materialen:

- PK 9177 (fleurige groetjes)
- LR 0693 (ronde mal)
- COL 1505 (bloemen)
- LR 0843 (hartjes tak)
- COL 1525 (lieveheersbeestje)
- CS 1058 (banner)
- CS 1028,1056 (stempeltekst)

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri


 

25 opmerkingen:

  1. Ik meende al dat ik hem eerder gezien had bij je want zoveel borduurkaarten maak jij niet (meer)…superlief dat je die voor mij bewaarde want ik ben er erg blij mee 💖
    Wat is deze kaar voor Ank ook super zeg, wat een leuke laarsjes en zo leuk hoe jij er weer van alles om heen matcht…knap werk Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige Eri.
    Leuk de wandelschoenen met de bloemen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi fleurig kaartje, mooie kleurtjes, al voorjaarsachtig.
    fijne zondag, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart met de wandelschoenen en alle bloemetjes erbij, echt heel feestelijk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schoenen zijn zo ontzettend leuk!!! Deze kaart waar je zoveel mooie bloemen op hebt verwerkt is prachtig, een hele blije verjaardagskaart Eri!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fleurige wandel schoenen felicitatiekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super toffe kaart met de wandelschoenen. Heel mooi opgebouwd en afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart met de wandelschoenen! Heel fleurig
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en de leuke details zo leuk die wandelschoenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk en die schoenen zijn echt heel erg gaaf!
    Lekker vrolijk al die bloemetjes erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart met die wandelschoenen erop. Zal vast in de smaak gevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig kaartje heb je gemaakt met die leuke wandelschoenen er weer op.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is weer een geweldige kaart met die toffe wandelschoenen Eri. Fleurig met die leuke bloemen en dat schattige lieveheersbeestje. Nadat ik deze schoenen bij jou had gezien heeft mijn knutselvriendin ze voor mij ook besteld , van de week kwamen ze binnen dus bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke prachtige kaart!
    De zachte kleuren doen mij vooruitkijken naar het voorjaar
    Het lieveheersbeestje kondigt het goede bericht aan.Schoenen op maat passen er wel bij.Vast voor een jarig iemand die veel wandeld in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart met die laarzen vol met bloemen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige kaart voor Ank gemaakt. Zo leuk met deze schoenen met de leuke bloemetjes erin. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk weer met die leuke schoenen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart voor Ank en die schoenen zijn super leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In het echt is de kaart nog mooier dan op de foto! Ik ben er heel verguld meer, supermooi; bedankt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer een pracht van een kaart met deze leuke wandelschoenen. Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een schitterende kaart gemaakt voor de jarige naamgenoot Eri! Heel mooi gedaan en wat leuk, het lieveheersbeestje met die mini bloemetjes! Gaaf ook, deze schoenen! 👏
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met de mooie bloemen en schoenen knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart , welke mal heb je gebruikt voor de schoenen.
    Leuk met een boeketje bloemen in de schoenen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kaart is dit!!
    Zo tof in deze kleurtjes. En vindt die schoenen helemaal te gek.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri