maandag 29 januari 2024

Van Harte Beterschap!

Hallo Allemaal,

Met deze kaart wil ik iemand veel beterschap en een spoedig herstel toewensen. Bij Knutsels & Kadootjes vragen ze een kaart met iets dat met de letter F begint. Ik heb gekozen voor fruit.


Gebruikte Materialen:

-CCL-FR-PP81 (fruity garden)
- CCL-ES-CD481 (beterschap)
- COL 1469 (fruit)
- LR 0668 (meloen)
- KJ 1701 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challege:

- Knutsels & Kadootjes # letter F



Met deze kaart sta ik in de top 5 bij de Egel

Wie kan mij vertellen hoe ik deze twee afbeeldingen mooi naast elkaar krijg?

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri


19 opmerkingen:

  1. Erg leuk deze fruitige kaart Eri, mooi hoe je de letters met stippen gestanst? hebt. Hier kan een zieke zich alleen maar beter door voelen…
    Ik zet ze naast elkaar in foto bewerken pagina (te vinden op internet) en dan de optie “collage”…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah, en deze mooie kaart staat hier te pronken. Dank je wel, Eri, Gerhard (en ik natuurlijk ook) was er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooi beterschaps kaartje!! Zo gezellig in die vrolijke kleuren. En hij kan zo leuk meedoen met de challenge.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zeg! Heel vrolijke
    Gefeliciteerd met je toppertje. Ik zet ze in powerpoint altijd naast elkaar en dan alletwee aanklikken zodat je het als 2 afbeelding kan opslaan
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het lekkere fruit erop om in te bijten gewoon, leuk de frisse kleurtjes.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave beterschapskaart! Die grote letters zijn gaaf en het fruit ziet er lekker uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart beterschapskaart Eri.
    Hier knap je zeker van op.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en zo`n gave kaart ri, gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie beterschapskaart heb je gemaakt, leuke letters en heerlijk veel fruit erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart en gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende beterschapskaart, heerlijk in vrolijke kleuren. Gefeliciteerd met je Top 5 plekje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fris en fruitig beterschap kaart!
    Mooi gemaakt met die grote letters
    Een goed gevonden kleuren pallet
    maakt het prachtig.
    De ontvangster zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke beterschapskaart is het! Zo leuk met dat fruit! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie frisse kleurtjes op je gave kaart Eri! Je hebt er weer een knap geheel van gemaakt! 😊 En van harte met je toppertje, leuk voor je!
    GROET en Voorspoed, Wilma 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie vrolijke beterschap kaart heb je gemaakt. Erg leuk met het fruit. D3 grote tekst past er goed op. Hier knapt de persoon vast van op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart. Daar knapt iemand vast van op. Ik zet ze ook altijd in Powerpoint naast elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie beterschapskaart heb je gemaakt.
    Mooi zo met de grote tekst.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave beterschapskaart en lekker fris met dat vrolijk gekleurde fruit Eri. Gefeliciteerd met je toppertje bij De Egel. Ik vind die schoenen wel zo gaaf, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri