zaterdag 25 februari 2023

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer, want vandaag is het blogdin Ank die de kaarsjes uit mag blazen. Via deze weg wens ik je ook een heel fijne dag toe met veel post.


Gebruikte Materialen:

- PS 8026 (mask stencil)
- MB 0201 (knipvel)
- LR 0587 (poppy's)
- LR 0647 (vierkante mal)
- LR 0651 (gefeliciteerd)
- CR 1432 (blad, tak)
- MFT (label)
- KJ 1721 (stempeltekst)

Dank je wel voor jullie bezoekje aan mijn blog, de reacties lees ik met veel plezier.

Groetjes, Eri


23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een gezellige bloemige kaart waar je meteen blij van word Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vrolijke verjaardagskaart Eri.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de frisse kleurtjes en mooie bloemen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi fleurige ,bloemige kaart heb je voor Ank gemaakt. Zo mooi vrolijk. Ik hou ervan! Superleuk. Alkes weer tip top gecombineerd . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige, kleurrijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurig is je kaart Eri, met de mooie bloemen en in deze frisse kleurtjes! Dat maakt een verjaardag extra gezellig!
    Fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi voor Ank !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren explosie bij elkaar, ik wordt hier heel blij van en ik weet zeker van Ank ook!
    fijn weekend Eri,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die kaart brengt meteen de zon binnen met die schitterende kleuren, love it !
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zonnestraaltje deze fleurige felicitatie-kaart Eri. Wat een mooie kleurencombinatie en zo leuk dat het lijkt alsof de bloemen buiten het plaatje verder groeien. Dat heb je knap gemaakt, een hele mooie toef weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een mooie kaart Eri en wat heb je leuke bloemetjes gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart ,mooie kleuren .Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een vrolijke voorjaars kaart!
    Als ik dit zie denk ik aan de uitgelopen bloemen en groen. Ik zou ze al willen ruiken. !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de leuke poppy's en een leuk plaatje heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw hij is zo mooi wat een kleuren daar word je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie verjaardagskaart ! Heel vrolijk in deze kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh, wat een prachtige kaart is het! Heel mooi! Zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje, de kleuren vrolijken je echt op. Leuk zoals je het papier hebt bewerkt met het mask stencil.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie felicitatiekaart heb je gemaakt.
    Heel mooi in deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Eri dat je deze prachtige kaart voor me maakte.
    In het echt is hij nog veel mooier dan op de foto, ben er heel erg blij mee!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave kaart is dit!! Ik zag hem al op de blog van Ank en herkende er meteen jouw signatuur in. Leuk is dat he.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi die klaprozen bij het plaatje. Een prachtige kaart voor Ank en ook die voor Wilma is heel mooi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri