maandag 5 september 2022

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,

Omdat ik eind juli bij 4-SCB in de top 3 ben beland mag ik deze maand GD zijn met een mannenkaart, want dat is deze wat ze deze maand vragen voor hun challenge. 
Dit is de eerste kaart na de blogpauze, ik had al weer eerder willen beginnen, maar het is me in de rug geschoten, en daar heb ik veel last van, maar wil toch rustig aan weer beginnen, want ik begin het bloggen toch wel een beetje te missen. Gelukkig lag deze kaart al klaar. 


Gebruikte Materialen:

- PK 7069 (men only)
CR 1551 (groot label)
- Ali Express (lp's, stempeltekst)



Heel erg leuk dat ik in mijn blogvrije periode een berichtje kreeg van een blogvriendin dat ik had gewonnen bij HobbyVision met deze kaart. Wat een leuke verrassing.



Groetjes, Eri

 

23 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke mannenkaart. Die ga ik onthouden, want mijn man heeft zojuist een koffer platenspeler gekocht, zodat we de oude elpees weer kunnen draaien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze kaart met lp's!
    Ik hoop dat je rugpijn snel weer over is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke stoere kaart heb je gemaakt, Eri.
    En beterschap met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stoer mannen label heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je topplekje. Veel sterkte met je rug. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig dat je er weer bent wat vervelend van je rug ik hoop dat het snel beter wordt
    wat een stoer kaartje heb je gemaakt met de leuke kleuren en details leuk de lp's
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, ik heb jou ook gemist! Hopelijk is de pijn in je rug snel weer weg.
    Toffe stoere kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Eri, jouw rug helaas minder en dáár weet ik helaas alles van. Beterschap!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend, rugpijn is zo akelig, ik weet er alles van. Hopelijk herstel je snel!
    Je kaart is weer een topper, zo leuk voor een muziekliefhebber!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie mannenkaart heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje?
    Hopelijk spoedig van je rugpijn af.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend van je rug. Heel veel sterkte ermee hopelijk heb je gauw minder last. En wat een mooi mannenkaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd ook met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben blij dat je het bloggen begint te missen, want ik mis jou ook. Zowel je kaarten als je reacties! Dit is een supergaaf label met al die LPs erop. Maar dat het in je rug is geschoten is heel vervelend. Doe rustig aan en heel veel sterkte gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mannenkaart Eri.
    Beterschap met je rug.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ai dat is pijnlijk een zere rug. Hopelijk gaat het snel beter Eri. Je hebt een gave labelkaart gemaakt met die leuke singeltjes/elpees. Leuke stoere kleuren. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als heer kan ik zeggen dat het tot mijn verbeelding spreekt. Doet mij aan vroegere tijden denken..leuke opzet en van lp naar singletje. Nog steeds in het bezit van oude muziek, is het een beetje nostalgie die niet vergeten mag worden. Zo maak jij met je kaart een herinnering weer levend.
    Strak werk en precisie houd alles bij elkaar. Een kras verkeerd op je kaart of lp geeft een naar gevoel..
    Beterschap gewenst vanaf een heerlijke vakantie paradijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeeee en ik maar denken dat je op vakantie bent! Wat balen zeg van je rug. Ik weet helaas wat het is en hoe ouder je wordt, hoe langer het duurt voor het over is. Jammergenoeg.
    Je kaart is weer een toppertje! Zo leuk en hoewel er veel vrouwen zijn die ook wel naar LP's luisteren vind ik het toch een echte mannenkaart! Ik herinner me nog dat ik vroeger als meisje van 6 bij mijn oom van 17 achterop de brommer ging naar een platenzaak. En ik was volgens mij het enige meisje in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn om jou hier weer te zien!! En wat balen van je rug. Hopelijk duurt het niet te lang.
    En je kaart is een topper!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heee ik keek gisteren toevallig op je blog want ik miste je hihi heb je dat gevoeld?
    Wat ontzettend kl*te van je rug, herkenbaar probleem helaas….hopelijk heb je wel leuke weken gehad?
    Je kaartje is toppie een mooie binnenkomer.
    Beterschap met je rug Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Eri. Ben ik nog even ik las net in een reactie op een kaart dat je naar de osteopaat gaat. Heftig met je rug?? Heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige kaart. Ja dat heb je met winners en toppers daar hangt dikwijls ook een GD aan vast, ik heb er deze maand ook 3.
    Groetjes en beterschap, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk leuk is je kaartje en proficiat met je toppertje
    Beterschap toe gewenst en groetjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had een foutje gemaakt in mijn vorige reactie, dus nu even een nieuwe. Hele leuke mannenkaart heb je gemaakt als GD'er Eri. Wat naar dat je zo'n last van je rug hebt. Sterkte ermee.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met al die lp's.
    Heel veel sterkte met je rug, hopelijk gaat het alweer iets beter.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri