maandag 18 juli 2022

Een bloemetje voor jou!

Hallo Allemaal,

De komende dagen met het extreem warme weer is het binnen goed toeven. En kan ik me hier goed vermaken. Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een doorkijkje, want dat vragen ze bij het 4- Seasons Challenge Blog.




 Gebruikte Materialen:

- Galeriapapieru pastele 03 (design papier)
- Stampin up 151594 (bloemen)
- CS1050, CS1080 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 4- Seasons Callenge Blog # 58 doorkijkje/venster

Groetjes, Eri 



26 opmerkingen:

  1. Wow Eri.
    Wat een prachtige doorkijk kaart .
    Mooi met die bloemen .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart met het doorkijkje superleuk gemaakt zo. Maar rustig aan.. Bij jullie is het warmer dan bij ons in het Noorden.. Hier bij ons valt het helemaal mee.. Wij wonen vrij.. Altijd een windje . Tot zaterdag was het hier te fris om buiten te zitten.. Vanmiddag onder de parasol of boom. Veel plezier met de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk modelletje. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doorkijkje heb je gemaakt. Mooi met die grote bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf dit model zo met dat doorkijkje Eri. Ik sla het idee op, vind het zo'n leuk effect en je hebt het prachtig gecombineerd met die bloemen. Echt een toppertje!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de bloemen en wat een leuk doorkijkje, ik kom nog wel buiten, vandaag al 2 keer gewandeld,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en wat een mooi doorkijkje, Eri. Wat hebben wij toch een heerlijke hobby hè, zowel in de zomer als in de winter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met leuke bloemen. Ik blijf ook lekker binnen en ga zo meteen aan de hobby!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gevonden met het cirkelstansje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart Eri !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtige kaart en je kaartjes hieronder zijn ook allemaal heel erg mooi! Ik loop vreselijk achter dus ik heb alles nog even bekeken wat ik heb gemist!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vorm, toffe kleuren, prachtige bloemen. Top kaartje! Ik hou me ook rustig binnen bezig. Ik wil je nog bedanken voor de leuke kaart voor Jaro. Het onderwerp past helemaal bij hem. Hij vond het dan ook heel tof! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier nog zo een die zich wel weet te vermaken met de hobby met deze hitte.
    Prachtig kaartje met die mooie bloemenrand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met heel gaaf doorkijkje!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kaart Eri!
    Weet niet wat een doorkijkkaart is...
    Lijkt wel op een 3D kaart...maar deze is veel mooier. De boodschap om effe aan iemand te denken, een hart onder de riem te steken, doet het altijd goed. Dan weet je dat je er niet alleen voor staat. Een kaart versturen kleine moeite, groot de dankbaarheid...💋💕

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat weer goed bedacht, mijn idee is nog aan 't rijpen maar ik vrees dat het gaat smelten. Die mooie bloemen heb ik hier ook nog, dat soort kaartjes hebben we ook meer en meer nodig vrees ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk, een doorkijkje! EN dat je gastdesigner mocht zijn bij 4 seasons. Morgen het kaartje voor de oma! Mijn kaart van vandaag was voor het jonge gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke bloemige doorkijkkaart maakte je,dit is weer eens iets heel anders xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Eri, leuk modelletje met het doorkijke
    Mooi idee om deze klaprozen eens in het blauw te doen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi doorkijk kaartje mooie bloemen heb je gebruikt ik blijf ook lekker binnen en ga lekker aan de knutsel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw je kaart met het doorkijkje echt echt prachtig.
    De bloemen zijn zo mooi en een leuke bijpassende tekst erbij.
    Knap gemaakt Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart !
    Fijn weekend,
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze doorkijk challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie bloemen doorkijkkaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri