zaterdag 14 mei 2022

A new job colour grading your world!

 Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om te reageren op mijn kerstkaart. Ik heb minstens 6 reacties in mijn mailbox gekregen die niet op mijn blog zijn verschenen. Ik hoop toch dat blogger hier  wat aan gaat doen! Verandering is niet altijd verbetering.

Afgelopen maandag is onze zoon aan een nieuwe job begonnen! Weer een nieuwe uitdaging. Gisteren kreeg ik bericht dat hij de kaart had ontvangen.


Gebruikte Materialen:

- CR 1537 (slim line mal)
- DDBD (slim line unicorn )
- COL 1372 (laptop)
- CR 1513 (alfabet)

Groetjes, Eri

18 opmerkingen:

  1. Mooie mannen kaart met de kleuren van een testbeeld op tv.
    De job zal met dit onderwerp te makenhebben..colloïdaal of iets dergelijks! S6 gewenst voor Thomas met de nieuwe Job !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart voor je zoon.
    Lekker fleurig beeldscherm.
    S6 met zijn nieuwe job.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk al die kleurrijke strepen op het scherm dat samen mét de tekst ongetwijfeld met zijn werk te maken heeft, nog stééds London Eri?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en leuke kaart voor je zoon, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart voor je zoon, zit hij nog steeds in Engeland?
    Het bloggen is echt een ramp, zo gaat de lol er wel van af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gedaan voor jullie zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kleurige felicitatiekaart Eri ! Heel leuk. Ik ga nu eerst in mijn spam folder kijken, en van daar uit kan je de reacties weer naar je blog zetten. t is altijd weer iets nieuws dat niet meer goed loopt bij blogger. Mijn bloglijsten in de zijbalken krijg ik al meer dan een jaar niet meer aangepast. Jammer. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie toepasselijke kaart Eri, voor je zoon! Leuk om ook dáárvoor een kaart te sturen. 🙂 Ik ervaar inmiddels ook die narigheid van de reacties op mijn blog. Maar ben erachter gekomen dat je deze reacties ook zelf weer op je blog kunt plaatsen door op de puntjes te klikken en dan 'Geen Spam' aan te klikken. Als je dit doet, dan krijg je de optie om de reactie op je blog te plaatsen. Maar dit is natuurlijk níet de manier!! Je moet dan steeds gaan kijken of er nog nieuwe reacties zijn geplaatst. Niet leuk zo. Maar desondanks, heel fijn weekend!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gaaf kaartje voor je zoon leuk de lap top met het gekleurde scherm ik heb het zelfde probleem en hoop ook dat het snel over is want dit is niet echt handig en zeker geen verbetering
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart voor je zoon Eri.
    Leuk met de vele kleurtjes op de beelschermen van de laptops.
    Ja het is al wat geweest hé met dat Blog.
    Niks goed aan dat vernieuwen, ik zou heel graag terug mijn allereerste Blog hebben. Maar ik denk dat wij daar niet mogen over beslissen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave en (ik neem aan) toepasselijke kaart voor je zoon. Leuk dat gekleurde testbeeld op de laptops. Volgens mij ken ik dat probleem niet....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart en prachtige tekst.
    Leuk in die felle kleurtjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart Eri. Heel jammer dat Blogger zo vreemd is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een super leuke en vrolijke kaart voor een man. Heel mooi gedaan voor je zoon. Hopelijk is het een hele leuke job.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wa5 heb je een superleuke kaart voor je zoon gemaakt. Leuk met de kleuren. Blogger is hopelooscop dit moment!. Ik krijg soms van iemand een reactie in de spam en de andere keer weer niet. Je kunt ze aanvinken en dan worden ze alsnog te zien op je blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuke kaart voor je zoon!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een toepasselijke kaart voor zijn job, daar is hij zeker blij mee. Dat heb je weer goed bedacht !!
    groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri