maandag 28 maart 2022

Happy Birthday to you!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik alweer, want vandaag is het blogdin Margreet die de kaarsjes uit mag blazen.  Ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt, met veel post om uit te pakken! Margreet houd er wel van om met inkt te spelen, dat heb ik ook geprobeerd, maar heel (te) voorzichtig.


Gebruikte Materialen:

- Distress Inkt Oxide ( cracked pistachio, chipped sapphire, mustard seed, salty ocean)
- Action (bloemen mal)
- Action (stempeltekst)
- LR 0743 (elfje, vlinder)

Leuk dat jullie mijn blog een bezoekje hebben gebracht, en bedankt voor de reacties.

Groetjes, Eri
 

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Ik vind de kleurtjes inkt erg mooi bij het zwart van de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Eri vooral je kleuren combinatie en het lieve feetje staat er leuk bij, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Leuk dat jij het elfje ook gebruikt hebt. Dachten we hetzelfde ,want ik ben ook met inkt aan de slag gegaan voor haar. Echt een uitdaging. Heel leuk met het matrandje achter het elfje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je voor Margreet gemaakt Eri....ze zal wel veel post gehad hebben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor Margreet mooie achtergrond achter het schattige elfje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart voor Margreet. Mooie kleuren en het spelen met inkt gaat je goed af!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent zelfs heel mooi bezig geweest met de inkt Eri. Hele lieve en mooie kaart gemaakt voor de jarige!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi en origineel! Ik vind het een geweldige kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Eri.
    Goed gelukt toch.Mooie kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, we hadden hetzelfde idee Eri, ik vind je kaart gaaf!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het komt zo mooi uit op de zwarte schtergrond.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren heb je gebruikt op deze superleuke kaart, leuk dat je met inkt hebt gewerkt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met die inkt achtergrond. Heel mooi kleurverloop. Schattig dit engeltje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een schitterende kaart voor Margreet!
    Ik vind het super goed gelukt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige kaart geworden. Je hebt de kleurtjes mooi gecombineerd met het zwart. Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje met deze kleurencombinatie. Door dat zwart komt alles nog beter tot zijn recht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superbedankt voor je schitterende kaart, Eri. Ik kan nog veel van je leren. Ik heb deze stans ook, maar was nog niet op het idee gekomen om hem op deze manier te gebruiken. Ik kleurde wel de achtergrond in diverse tinten, maar niet het uitgestanste deel. Dank voor je inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart. Leuk om in de stijl van Margreet te blijven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi voor Margreet. Leuk dat er meerdere mensen met inkt aan de slag zijn gegaan. Het is je heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie verjaardagskaart voor Margreet.
    Leuk hoe je die achtergrond hebt gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi resultaat met al die inktkleurjes op je kaart!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee om te gaan inkten voor Margreet en het is je goed gelukt. Nog bedankt voor het nakijken van die snijmal bij jouw in de buurt. Fijne dag, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook lekker bezig met inkt :) Leuk gedaan zeg. Dat te mag je weg laten hoor. Hij is gewoon super gelukt zo. Gewoon vaker doen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem niet te voorzichtig hoor, ik vind hem prachtig in die tinten. Mooi ook de stans op het zwart. Hele mooie keukenkaart voor Annemarie, leuk alles gecombineerd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi werk met die inktjes en de combinatie met dat zwart maakt het nog specialer, tof.
    Groetjes, AnnieH

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri