zaterdag 12 februari 2022

Van Harte!

Hallo Allemaal,

Bij de twee zussen zijn ze ook weer met een nieuwe challenge begonnen, en zij willen deze maand graag een kaart zien met meer dan  één vouw. Ik kreeg met mijn verjaardag een leuk modelletje van Gerjanne, dat stond al lang op mijn todo lijstje om eens te maken, dat is wat ik voor deze kaart heb gebruikt.


Er zit een vouw bovenaan, en aan de zijkant.


Gebruikte Materialen:

- PK 9177 (fleurige groetjes)
- CR 1560  ( van harte cirkel)
- COL 1504 (bloemen)
- LR 0745 (lieve heersbeestjes)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 2 Sisters on the blog # 59 kaart met meer dan één vouw

En dat stond ik van de week ook nog in de top 3 bij 52 WTC met deze kaartjes.




Dank je wel voor jullie bezoekje en reacties, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes, Eri





22 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en leuke bloemetjes ik voel de lente
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en model Eri, een vrolijk geheel. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook altijd leuk om kaarten na te maken die ik krijg. Leuk dat je meedoet met onze challenge, ik zie hem er alleen nog niet bijstaan.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Eri.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, prachtige kaart. Ook veel werk met al de bloemen en de diertjes. En de toppertjes zijn dubbel en dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met de vrolijke bloemen. Leuk modelletje ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel fleurigheid op je kaart Eri, erg mooi gedaan. En proficiat met je mooie Kerstkaartjes, dat is zéker verdiend!
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en vrolijke kaart, Eri. Hij past perfect bij het mooie weer van dit weekend.
    Proficiat met je toppertje (die zijn ook heel mooi).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze mooie bloemen. Leuk op de ronde mal. Gisteren met mijn moeder ook de leuke bloemen mallen ook gebruikt. Goed weekend nog.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in dit model, superleuke cirkelstans met de bloemen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk model en wat heb je er een fleurige kaart van gemaakt Eri. Mooie bloemen heb je op die cirkel verwerkt. Het voorjaarsachtige past perfect bij het mooie weer van vandaag.
    Gefeliciteerd met je toppertje bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vouwkaart Eri.
    Leuk modelletje. Mooie bloemen heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk een voorbeeld kaart van je verjaardag, maar je hebt er zelf een beeldig bloemig kaartje van gemaakt!
    Je kaarsjes deden het goed Eri, proficiat nog!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf fleurig modelletje maakte je Eri,word er vrolijk van!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, is ook een mooierd.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah leuk Eri! Toevallig maakte ik er vorig weekend weer zo een. Ik vind het ook een heel leuk model, vooral voor de ontvanger, die verwacht niet dat een kaart zo open gaat.
    Het ziet er lekker vrolijk uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie voorjaarskaart, leuk model!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie, fleurige lentekaart in deze zoete kleurtjes, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze doet me een beetje denken aan de kaart die ik van jou kreeg voor m'n verjaardag, omdat die zo mooi is heb ik de bloemen toch ook maar gekocht.
    Gefeliciteerd weer een topplaatsje, je gaat goed.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje is het geworden. Heel mooi papier gebruikt en alles zo mooi gecombineerd met die leuke stansjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk met al die bloemetjes in de tekstcirkel! De kleine bloemetjes staan er zo leuk bij ! Mooie vouwkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuk modelletje Eri. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri