donderdag 30 december 2021

Wij wensen jullie een fijne kerst!

Hallo Allemaal,

Vandaag is het de laatste kerstkaarten donderdag van het jaar. Ik ben blij dat ik een heel jaar mee heb gedaan met 52WTC dat scheelt toch heel veel stress. Toch kwam ik er nog een aantal tekort, dat moet anders en ga ik volgend jaar proberen.
Dank iedereen, voor elke week de gezelligheid en de inspiratie!


Gebruikte Materialen:

- 6011/0541 (rustic christmas)
- Crealies (kerst)
- 0286 (tak)
- LR 0435 (poinsettia)
- LR 0437 ( elzepropjes)
- CR 1387 (tak)
- KJ 1717 (stempeltekst)

Groetjes, Eri





27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de grote letters!
    Succes voor volgend jaar (gewoon iedere kaart dubbel maken??)
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    Zo'n mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Mijn smaak..
    Zeer strak afgewerkt
    Ook prima kleuren stelling!
    Je blijft goed bezig, volgend jaar ook?
    Goed uiteinde gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk met deze snijmal, papier met poinsettia Eri, fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie vorm heb je gebruikt, leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart...
    Ja hier moesten we ook nog aan de slag om wat kaarten bij te maken...

    Een gezond en creatief 2022 toegewenst,
    We hopen je graag terug te zien bij 52WTC...
    We hebben genoten van alle je mooie kaarten het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de mooie grote letters en ook de kleuren zijn gaaf Eri!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de grote letters.
    Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor een goed gezond en creatief 2022.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartmodel en altijd zo leuk die grote letters.
    Prachtig gemaakt Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap dat je heel het jaar door op donderdag een kerstkaart had om te showen. Deze is ook prachtig, tof idee om de letters op dat model te gebruiken. Fijne jaarwisseling en een alle goeds voor 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met die mooie poinsettia!
    Succes volgend jaar, ik had gelukkig genoeg kerstkaarten!
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in een bijzondere kleurencombinatie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaart!
    groetjes en hopelijk wordt het ondanks alles toch een gezellige jaarwisseling
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend gaaf deze grote letters op die mooie ondergrond mal, Eri. mooi effect! En wat heeft mijn kerstkaart er dan verschrikkelijk lang over gedaan zeg...
    Alvast fijne jaarwisseling en bedankt voor een fijn blogjaar!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje en mooie kleuren zo bij elkaar! Jij ook bedankt voor je bijdrage het gehele jaar bij 52 WTC. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een creatief jaar met veel kerstkaartjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren en mooi dessin-papier heb je gebruikt Eri. Ik vind het een prachtige kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC op deze laatste donderdag van het jaar. Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Eri. Mooie kleurencombinatie. Ik kwam ook te kort en moet dus ook meer gaan maken.
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart! Je hebt het geheel heel mooi verwerkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart in deze kleurtjes, ook een prachtige toef met de poinsettia, ik kan hem nog steeds niet gebruiken, een gedeelte van de stans is ergens onder gevallen en daar kan ik niet bij, misschien als we verhuizen..ooit.
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de letters.
    Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je gemaakt , de tekst en de kerstbloem blijven zo mooi.Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en alvast een fijne jaarwisseling, en een mooie en creatief 2022 gewenst..Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Huh, nog tekort Eri? Ik maak alleen voor blogland en kids, zus, broer en buurtjes en de rest stuur ik gekochte kaartjes moet er niet aan denken om zoveel kaartjes te moeten maken whaha dan kan ik er niet meer van slapen! Hele toffe kaart is dit met de mooie bloementoef op deze letters!
    Ik wens jou alvast een fijne jaarwisseling en een mooi knutsel en gezellig blog jaar in 2022 Eri!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie afsluiter met dit mooie kerstkaartje! Leuk met die kleurrijke letters. Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave kaart !!!!
    Fijne jaarwisseling !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie kaart!
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie kaart Eri. Ook ik kwam er een paar tekort en ik heb me al voorgenomen om volgend jaar regelmatig twee kaarten te maken.
    Een fijne jaarwisseling en een goed 2022 met veel gezondheid en liefde!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een hele mo kaart geworden in deze kleuren. De letters passen perfect op dit model. Zeker handig om iedere week een kerstkaart te maken. Het bevalt mij ook zeer goed. Ik heb door het jaar heen soms wat meerdere kaarten gemaakt.. Moest op het laatst ook altijd nog flink aan de bak met kerstkaarten. Nu voor het eerst niet... Heerlijk. We gaan weer lekker door ben nu met de schets bezig voor donderdag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri