donderdag 15 juli 2021

Merry Christmas!

Hallo Allemaal,

Dank je wel voor de  felicitaties en reacties op mijn kaart voor kleindochter Annea.

Met het plaatje op deze kaart heb ik weer een knipvel opgebruikt!  We zijn inmiddels in week 28. Ik probeer gewoon door te gaan, al word het steeds moeilijker. Heb nu wel een beetje het gevoel dat het weer een variatie is op het thema. 


Gebruikte Materialen:

- PK 9128 (nordic winter)
- MB 0188 (knipvel)
- CR 1557 (vierkante sterren mal)
- LR 0435 (kerstroos)
- LR 0437 (elzepropjes)
- LR 0286 (tak)
- CR 1378 (tak)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 28

Groetjes, Eri




25 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Eri.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, mooi met het kraft en bijpassende dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winterse kerstkaart met mooie stanzen Eri
    Héél gezellig dat je meedoet deze week 28 !!
    Fijne dag met groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Eri.
    Mooi in deze kleuren, craft past er zo mooi bij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart! Ik vind het ook wat lastig worden die kerstkaarten, ik heb al mijn kerstspullen al een paar keer gebruikt voor mijn gevoel! Hopelijk komen er snel wat nieuwe kerstspulletjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart in mooie kleurcombinatie, Eri!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een mooie kaart, dat glinsterende kader doet het heel goed op de kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Eri!
    Alles staat weer zo mooi bij elkaar en de kleurencombinatie is prachtig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaarten zijn altijd wondermooi, echt genieten telkens je een nieuwe creatie laat zien. Dit is geen uitzondering en ja hoe jij telkens zo'n prachtige bloementoef maakt blijft me verbazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Eri. Knap van je dat er weer een knipvel opgebruikt is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart Eri. Mooi sfeervol plaatje en mooie bloementoef. Ik snap wel wat je bedoelt met inspiratie. Ik ben nu even met inkt aan het experimenteren, gewoon om wat anders te doen. Het moet wel leuk blijven.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een mooie kerstkaart geworden deze week.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, rond deze tijd wordt het lastig om iets nieuws te bedenken. Mooie kerstkaart met een leuk plaatje, die nieuwe sterrenstans heb ik ook, best lastig om te stansen. Je toef blijft geweldig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje, alles zo mooi gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Wat een mooie toef heb je erbij gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart heb je gdmaakt. Ik was hier al eerder maar op de ipad was het weer oeps dat is fout... ik zag dat wd hetzelfde plaatje hebben. Leuk xo in dr sterren mal. Ik heb me ook aan geschaft. Mooi toef heb he op dd kaart. De ene keer heb je wat meer inspiratie dan dd andere.. do.s moet je de mallen even weer door of pinterest. Im zag deze schets... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Eri!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Eri....zo mooi gedaan in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi kaartje, en als je een ander plaatje met andere kleurtjes hebt is de kaart toch weer geheel anders! Ik vind hem leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kerstkaart en mooi die kerstroos in pastel blauw erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi in deze tinten !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart hoor! Soms is het niet zo leuk om meer van hetzelfde te maken, maar je kaarten zijn er niet minder om. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het zou wat zijn als we voor elke kaart andere mallen zouden moeten gebruiken... ik vind je kaartje prachtig, je bloementoef zoals gewoonlijk weer fantastisch!
    Fijn weekend
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een prachtig sfeervol kaartje Eri,mooi met de glinsterende details!
    Ik loop wat achter maar manlief heeft vakantie en het hobbyen en bloggen ligt op een laag pitje nu...Snel naar de andere 2 kaarten kijken van jou, lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri