zaterdag 29 mei 2021

Geniet van je vrije tijd!

Hallo Allemaal,

Op het blog van MHH is er weer een nieuwe challenge bezig, en dit keer vragen ze om een eigen kaart te liften uit de eerste 2 jaren dat je blogt. Ik ben in 2016 begonnen met bloggen, en heb ook een kaart gekozen uit dat jaar.  Hier mijn nieuw gemaakte kaart!


Gebruikte Materialen:

- PK 9176 (de natuur in)
- COL 1471 (luiaard)
CR 1513 (alfabet)
- MM 1647 (stempeltekst)
- onbekend (de bladeren)

 De kaart die ik gelift heb!   HIER  kun je de kaart vinden, het is er één van juni 2016.




Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- MHH # 33 lift een eigen kaart

Groetjes, Eri



 

17 opmerkingen:

  1. Super leuk de kaart die je lifte, ook de eerste versie is cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk diertje je ook gebruikt, je bent een echte kei in dit soort kaarten. Leuke lift met de aapjeskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De oude was al leuk maar je lift is met die luiaards vind ik helemaal super!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De luiaards hebben het naar hun zin, ze blijven toch grappig hè. Zoals Gerda al zei blijven die diertjes toch echt jouw ding, niemand kan dat beter.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet welk kaartje leuker is want ik vind ze alletwee prachtig 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei prachtig.
    Elk diertje is zo leuk om te gebruiken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave slimline kaart met de leuke luiaards en ook je aapjeskaart blijft een topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart met de luiaards is gaaf, maar dat vind ik ook nog van de kaart met de aapjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze zijn prachtig.
    Je hebt je eigen stijl steeds beter te maken.Toen waren ze mooi...Nu vind ik ze nog beter...stijlvoller en romantischer...je ziet dat je steeds meer ervaring krijgt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 MOOIE en VROLIJKE beestenboel-kaartjes Eri.
    Je hebt een MOOIE lift gemaakt met die luiaards.
    Ook ik ben met deze challenge bezig, maar moet het blogbericht nog inplannen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk gedaan je lift, die luiaards hangen er heel vrolijk bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk!! Ik was de challenge eerlijk gezegd een beetje vergeten... Goed dat je me eraan herinnert.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke gelifte kaart heb je gemaakt.
    Ook je oude kaartje is nog helemaal leuk.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gelift Eri ! Beide kaartjes zijn heel erg leuk! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje heb je van jezelf gelift hetzelfde maar toch anders ben ook nog aan het kijken welke in zal liften
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. Ook je 1e kaart blijft nog steeds erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende lift Eri! Vind je luiaards helemaal geweldig! Het origineel is ook nog steeds super leuk.... gaaf dat bierglas 😁.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri