donderdag 18 maart 2021

Fijne Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Het is me gelukt om een wekelijkse kerstkaart te maken voor 52 WTC, maar het moest zowat uit mijn tenen komen.  Mijn inspiratie is een beetje uitgeput, maar gelukkig is er pinterest om een beetje op terug te vallen.


Gebruikte Materialen:

- PK 9164 (winter days)
- LR 0592 (ronde mal)
- LR 0669 (takje)
- CR 1520 (kerk)
- CR 1478 (kerstroos)
- CR 1483 (boompjes)
- COL 1442 (sterretjes)
- CS 1069 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 11

Dank je wel voor de vele reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri


38 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart met dat kerkje en het mooie dessinpapier.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al moest hij van uit je tenen komen hij is prachtig Eri, de kleuren en mooie stansen toppie, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje, mooie kleurtjes en details ik kijk ook veel op pinterest om daar ideetjes op te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het is een prachtige kaart Eri! Heel erg mooi hoe alles bij elkaar past. Dit is voor mij een top kaart!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dan is het je toch goed gelukt hoor! Mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met het kerkje.
    Weer goed gelukt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kerstkaart geworden met de kerk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zijn wel gezegend tegenwoordig met zoveel mogelijkheden om online inspiratie te vinden. Ik kan er soms echt een beetje in verdwalen...
    Je kaart is prachtig, Eri. Heel leuk gedaan!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je kaart is prachtig, heel mooi met dat kerkje erop.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Eri.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gelukt!
    Ik zie de Zonnebrinkkerk er in terug!
    Precies zoals i is...👍👌😌

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pinterest is een zegen en een vloek tegelijkertijd. Ik haal er ook vaak mijn inspiratie, nadeel is wel dat ik dan vaak uuuuuuren zit rond te kijken daar en dan geen tijd meer heb om ook echt iets te maken.
    Maar jij bent zeker geslaagd in jouw inspiratietochtje, het is een super mooie kaart geworden.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met die kerk erop. Leuk in de donkere tinten.
    Prachtig geheel!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie, sfeervolle kerstkaart met het leuke kerkje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doen we allemaal wel eens toch, neuzen op het internet. Je levert weer een prachtige kerstkaart af hoor, alles is mooi op elkaar afgestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De lat niet te hoog leggen Eri een keer overslaan is ook oké! Ondanks je zoek geraakte inspiratie is het je goed gelukt hoor en weer een mooi kerstkaartje erbij!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtig kaartje Eri! Ik vind hem leuk met het kerkje en de achtergrond! en leve pinterest toch? Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het kerkje mooi Eri....toch weer een super leuke kaart al moest het uit je tenen komen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kerstrkaartje voor deze donderdag Eri...met een leuk kerkje erop...Alhoewel het afgelopen de kerken bijna allemaal gesloten zijn vanwege die akelige corona...Ik ben benieuwd of dat nog een beetje terug gaat komen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is je toch goed gelukt hoor, want je hebt een mooie kaart gemaakt. Ik kijk ook regelmatig op Pinterest, maar kan dan niet kiezen wat ik ga doen, hahaha, dat schiet dan ook niet op.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is prachtig daar is het niet aan te merken hoor. Mooi de ramen gedaan in het kerkje en de donkere sterrenhemel vind ik ook prachtig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt het er heel goed van af gebracht hoor, want je kaartje is heel mooi ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is je weer gelukt om een prachtige kerstkaart te maken. Mooie materialen gecombineerd. Handig pinterest.. veel inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart met de grote kerk er op ! Mooi in deze zachte tinten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou die kaart uit je tenen is prachtig, mooi met de kerk. Gelukkig hebben we pinterest voor als de inspiratie even verdwenen is.
    Zo'n gave kaart met al die pintjes, heel leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Soms is Pinterest een uitkomst als je even wat minder inspiratie hebt. Het heeft je een prachtige kaart opgeleverd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig is het goed gekomen. Hij is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou, aan je mooie kaart is niet te zien dat ie uit je tenen moest komen hoor. Hij is prachtig. Gelukkig hebben we er allemaal wel eens moeite mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geen inspiratie....maar toch een gave kaart !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik herken dat wel, even geen inspiratie hebben.
    Maar je mag weer trots zijn op dit kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is een mooie kaart geworden. Geen inspiratie? Daar is niets van te zien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel leuk kaartje is het! Mooie stans is dat, dat kerkje.
    En die inspiratie is zo weer terug hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart! Gelukkig zien wij er niks van, dat je inspiratie even op vakantie was.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O, ik ben blij dat jij daar ook wel eens last van hebt. Maar je hebt ook deze keer weer een prachtige kerstkaart tevoorschijn getoverd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou je zou het echt niet zeggen hoor Eri....dit is weer een prachtige kerstkaart,weer heel anders dan alle andere,hoezo geen inspiratie?!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is een mooie kerstkaart geworden Eri.
    Ik heb er ook weleens last van hoor, ik weet dan echt niet wat ik zal gaan maken.
    Maar jou is het ook deze week weer heel mooi gelukt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ondanks weinig inspiratie is het toch een mooi kaartje geworden. Lang leve pinterest!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri