dinsdag 9 februari 2021

Oehoe-ra Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Ik zag bij de Egel de nieuwe challenge,  dit keer een sketch met kleuren thema. Het viel toch even tegen om je hier goed aan te houden. Met de laatste restjes van het papierblok is het dit geworden.


Gebruikte Materialen:

- PB 7056 (summer picnic)
- COL 1475 (uiltje)
- CS 1056 (stempeltekst)
- EC 0188 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- De Egel # 114 sketch + bruin, zwart en roze


Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri




29 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje Eri.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Eri, super schattig de uiltjes! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet van elke opdracht iets prachtigs te maken Eri!
    Ook deze is weer zo gaaf! Gave uiltjes ...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Eri met de schattige uiltjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is leuk Eri. De uiltjes komen mooi uit op het roze papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Roze en bruin is okay maar idd dat zwart er bij lijkt me lastig maar jouw oehoekaartje is geslaagd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de schattige uiltjes erop was inderdaad lastig om je aan de kleuren te houden maar het is je goed gelukt ik ben er gisteren ook mee bezig geweest morgen kom ie op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, leuk met die uiltjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dat is lastig als je je aan de kleuren moet houden maar het is je goed gelukt het is een hele leuke kaart geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar het is je prima gelukt en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt Eri. Superleuk met die uiltjes en die tekst erbij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk jij had hetzelfde idee als ik vandaag Eri.
    Wat een prachtige kaart is het geworden.
    Het was even puzzelen.....maar dan heb je ook wat he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart. Mooie schetsuitwerking. Mooi zo met de uiltjes. De kleuren.. ik weet niet hoe streng ze zijn.. ik vind dd kleuren mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prima gelukt Eri, het is een hele mooie kaart geworden voor de Egel en Oehoe goed!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaah met de uiltjes.
    Je zou denken dat ik er al op uitgekeken ben, maar nee hoor, ik blijf ze super leuk vinden.
    Een heel mooi kaartje met de leuke schets.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk kaartje met uiltjes Eri.
    Mooie kleurencombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oehoe , wat een leuke uiltjes kaart Eri.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze dubbele challenge, leuk met de uiltjes
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie uitvoering van onze sketch. En dat is herkenbaar dat iets soms best makkelijk lijkt en als je dan bezig bent, moet je goed opletten...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart Eri, ik vind de sketch erg leuk, maar zit ook wel een beetje met de kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een super mooi kaartje met deze sketch en kleurtjes gemaakt Eri, zo leuk met die uiltjes erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met de leuke sketch en de mooie kleurencombinatie, de uiltjes passen er goed bij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje is dit geworden, heel leuk gemaakt!
    Ik wil je via deze weg ontzettend bedanken voor je prachtige kaart, zo leuk om post te ontvangen in ons nieuwe huis. De kaartjes staan gezellig in het raamkozijn van de keuken, zo is het klushuis toch nog een beetje gezellig!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n leuke kaart heb je gemaakt met de uiltjes.
    Hij is wel heel erg mooi van kleur geworden, het is maar goed dat je nog restjes had.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij hebt een mooi kaartje gemaakt met de sketch van De Egel. Lief met die uiltjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben ook nog aan ’t twijfelen, bruin en roze is ok maar dat zwart erbij vind ik moeilijker. Maar ik denk dat dit al de winnende kaart zal zijn, ze is geweldig zeker met de uiltjes in de hoofdrol !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer zo'n leuke uilenkaart in de lijst. prachtige uitvoering, mooi bedacht en gemaakt. Bedankt voor het meedoen van deze leuke sketchuitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri