donderdag 28 januari 2021

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Het is alweer donderdag, het gaat allemaal zo snel dat ik deze week even moet smokkelen,  ik had geen tijd en inspiratie om een nieuwe kerstkaart te maken. Deze kaart had ik nog niet laten zien, maar is al wel verstuurd.


Gebruikte Materialen:

- PB 7057 (snowflake kisses)
- AK0082 (knipvel)
- CR 1486 (bomen)
- CR 1335 (ijskristal)
- CS 1058 (banner)

- 3002/0109 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met:

- 52 WTC # week 4

Ook wil ik iedereen nog bedanken voor de prachtige kaarten die ik kreeg voor mijn verjaardag. Het was een feestje om al die enveloppen open te maken.


Anita, Nicolette, Sarah, Margo, Nancy, Jeanet, Caroline, Angela, Gerie, Margreet


Caroline, Gina, Gerda, Marjolein, Ans, Ellie, Wilma, Annie, Lisanne, Trijntje

Groetjes, Eri


40 opmerkingen:

  1. Aw wat een leuke kerstkart mooie kleurtjes Eri.
    Wat heb je mooie kaartjes voor je verjaardag gekregen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat geeft niets als je smokkelt hoor doen wij ook weleens, kan niet altijd uitkomen ...en dan is een opgeslagen kaart in een mapje een uitkomst.
    Nog van harte gefeliciteerd, wij hebben dus jou adres en verjaardag helemaal niet...als je het leuk vind om (volgend jaaR) hahaha een kaart te krijgen voor je verjaardag stuur ons dan maar even een mailtje...

    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag, liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.
    Je bent gelukkig goed verwent met al die post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Smokkelen geeft niks hoor, ik heb er ook nog heel veel van verleden jaar (en zelfs nog van 2019) die ik niet heb laten zien dus als de nood hoog is.....
    Je kaartje is wel schattig hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart. Altijd handig toch als je nog wat achter de hand hebt. En wat een hoop mooie kaarten heb je voor je verjaardag gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat we deze mooierd toch nog kunnen zien Eri!
    Wat een hoop leuke kaarten heb je ontvangen, genieten toch!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje wat een leuke sketch heb je gebruikt
    leuke kaartjes heb je gekregen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je nog een kaartje in je mapje had.
    Altijd makkelijk toch.
    Wat heb je veel prachtige verjaardagskaarten het ontvangen.
    Zo leuk altijd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart en wat heb je mooie verjaardagskaartjes ontvangen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje Eri. Soms heb je dat, dan is een week niet lang genoeg. Maar het is weer opgelost. En ik zie dat je goed verwend bent met prachtige felicitatiekaartjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wist niet dat je jarig was maar alsnog van harte! Leuk al die mooie kaarten die je kreeg.
    De kerstkaart die je laat zien is ook weer prachtig. Perfect afgewerkt en helemaal bijpassend in kleur.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke suikerzoete kerstkaart. Ja, smokkelen doen we allemaal wel eens. Niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je was jarig , nog gefeliciteerd hoor en genietse van
    de prachtige kaartjes die je hebt ontvangen ! Dit is
    wéér een mooie winterse kerstkaart Eri :-)
    Fijne donderdag groet Epie DT52WTC..............

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Soms is het handig dat je nog wat kaarten in je mapje hebt staan. Ik denk dat we allemaal weleens smokkelen. Handig als je eens een week hebt dat het niet lukt. Je hebt mooie verjaardags kaarten gekregen. Leuk en vooral in deze tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Eri.
    Wat heb je prachtige kaartjes gekrdegen....dat maakt zo'n dag in deze tijd wel speciaal he?
    Je kaartje van vandaag is ook prachtig.....geeft niet dat het nog in je mapje zat....dat komt soms goed uit toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Eri, je adres en de datum weet ik niet dus bij deze hihi.
    Leuk dat je zo verwend bent over de post.
    Je kerstkaart is een liefje, lekker zoet dat roze en die sneeuwpop is een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is zo fijn om veel verjaardagskaarten te krijgen, alleen de enveloppen open maken is al een feestje.
    Mooie kerstkaart met een leuk plaatje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart !
    Mooie layout !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oud of niet, ik vind hem superleuk in leuke kleurtjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuke kerstkaart. De plaatjes zijn super. Ik heb er ook nog wat...Mooie kaarten heb je ook voor je verjaardag gekregen.
    En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer een reactie van mijn account, waarmee je NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk al die kaarten voor je verjaardag !
    Mail me je adres dan stuur ik je volgend jaar ook !
    Je kerstkaart is weer heel leuk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kerstkaart,en wat een leuke kaarten heb je gekregen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart, ziet er zo heerlijk winters uit. Mooie kaarten heb je voor je verjaardag gehad.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een leuk kaartje en smokkelen mag hoor! De kaarten die je nog niet hebt laten zien mogen toch ook een kans krijgen om te showen. Het is een leuk en vrolijk kaartje met de vrolijke sneeuwhopen. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwpop.
    De kleurtjes zijn ook zo mooi.
    Mooie kaarten heb je gekregen voor je verjaardag.
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een mooie kaart. Fijn dat je die nog laat zien!
    Leuk om zoveel verjaardagskaarten te krijgen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar ben ik nog even, vanaf vandaag ga ik je volgen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een toffe kaart, Eri. En oude kaartjes mogen hoor, als je ze nog niet eerder hebt laten zien. Hij is hartstikke mooi.
    Gezellige verjaardagspost heb je gekregen!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart helaas het knipvel niet gehad en ik hoop dat hij nog eens word gedrukt want ik vind hem super leuk!
    Jij bent vewend met mooie kaarten dat is genieten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en je kaartje is super leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog een proficiat met je verjaardag Eri. En ja de tijd gaat vlug, en soms mag men eens smokkelen. Maar niettemin is het een heel mooi kaartje hoor.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk al die post.
    Je kaartje is ook een leukerd, ook al is die al verstuurd .
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. tof al die verjaardagspost!
    Heel mooi kerstkaartje Eri!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kerstkaart! En voor ons is hij nieuw dus geen enkel probleem!
    Heb ik toch helemaal jouw verjaardag gemist.....sorry....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie kerstkaart, de plaatjes zijn zo super leuk. Ik heb ze vlak voor kerst nog besteld dus moet ze nog gaan gebruiken.
    Leuk hoor al die verjaardagspost die je mocht ontvangen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooie kerstkaart met die lieve sneeuwpop! En hoe leuk al die verjaardagskaartjes samen ! Heel leuk voor je ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel lief je kerstkaartje voor vandaag Eri...en altijd handig om kaartje in een voorraadmapje te hebben...Kan gebeuren dat het je niet goed uitkomt
    En wat ben je heerlijk verwent met prachtige kaartjes...dat geeft zeker een feestelijk gevoel...
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart! En leuk zo een overzichtje van de kaarten die je hebt gekregen. Heel divers; leuk! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is je kerstkaart leuk en wat ben je lekker verwend met al die mooie kaarten! Leuk ook om al die verschillende stijlen te zien.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van mij mag je smokkelen hoor hihi Ze zijn zo leuk die plaatjes van de sneeuwpopjes en ook wat sneller te maken, ook wel eens fijn! Jij bent ook verwend met alle mooie kaarten uit blogland Eri, was het toch nog een beetje feest. Alvast een goed weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Moooooooi <3 Ik smelt helemaal weg bij dit lieflijke kaartje.

    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri